na het examen

Wat gaan jullie doen als je examen hebt gedaan (in de vakantie dus)? Ik zou echt niet weten wat ik in die lange zomervakantie moet gaan doen. Ik zal me dus best vaak gaan vervelen denk ik.

Ik ga zes weken naar Thailand!
Meer vakantie is er niet XD

werken :blush: :stuck_out_tongue:

Werken, Werken voor een vespa =D

werken omdat ik detailhandel bbl wil gaan doen :woman_student:

werken, bij arnhem mode biënnale helpen waarschijnlijk,

Ik ben vorig jaar eerst een weekend weggeweest, toen wat dagen gewerkt, naar familie in Renesse, en toen kwam de uitslag van de examens.

Daarna waren er feestjes, heb ik gewerkt, 3 weken opgepast en 2 weken recreatiewerk gedaan. Heb me geen moment verveeld!

[i]Na het examen ga ik gelijk beginnen met 30 uur per week werken. Dan komt er de dag des oordeels ( geslaagd of gezakt ) aan, dan over aantal dagen daarna diploma uitreiking. Dan ook veel werken en af en toe een feestje er tussen door.

Jammer dat iedereen op vakantie is dan :frowning_face:. Dus van week 24 tot en met 32 werk ik dus ong. 3 hele dagen en een middag.

[/i]

juli: voor 3,5 week vrijwilligerswerk in afrika
augustus: gewoon weer werken…

naar rome 1 week, geslaagdheid vieren/in de put zitten 1 week haha, werken vakantie vieren voorbereiden school spullen kopen enz, 1 week frankrijk, 1 week zeeland. oh, en tussendoor miss een week op nl camping. :slightly_smiling_face:
dus ik ga me niet zo heel erg vervelen denk k :slightly_smiling_face:.

maar god, ja gewoon wat je normaal elke vakantie doet. ehh… winkelen, werken, niks doen, van alles doen. en dat een paar weken lang(er). :slightly_smiling_face:

2 maanden naar KRETA!!
25 juni :astonished: