Na haar stijlen gaat het weer direct golven..

Ik stijl mijn haar regelmatig, ik heb geen krullen ofzo maar als ik naar buiten ga, gaat het altijd aan bepaalde plaatsen een beetje golven en dat staat me niet zo mooi.
Nu als ik het stijl dan is het altijd heel mooi stijl als ik vertrek maar van mijn huis tot de bushalte gaat m’n haar al niet meer zo mooi staan, wel maar een heel klein beetje hoor maar toch. Dan kom ik aan aan het station en moet ik nog een hele tijd stappen tot mijn school en door de hele tijd die wind dat door mijn haar gaat gaat mijn haar weer helemaal door de war en gaat het golven enzo.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het mooi blijft en niet gaat golven?
En nu ik hier toch over bezig ben, soms pluist het ook, wat kan ik daartegen doen?

Misschien kan je er nog van die shampoo en cremespoeling voor gebruiken waardoor je dus stijl haar krijgt. Ik weet niet of het werkt omdat ik het zelf niet gebruik. En als het goed gestylt is lak in je haar doen?

Iets beter je haar stijlen? Of je stijltang warmer doen. En anders zou ik zeggen; doe een mutsje op ofzo. Hartstikke hip :slightly_smiling_face:

veel haarspray gebruiken.

-

Zo te horen is je stijltang niet goed of staat ie te ‘koud’… Ik zou hem op z’n warmste stand zetten dan.

Wat je ook kan doen is haarspray VOOR je gaat stijlen in je haar spuiten - maar dat is super slecht, natuurljik.
En daarna ook weer heel veel sprayen haha. Maar dit is meer aan te raden als je een belangrijk feestje hebt waar je een goede indruk wilt achterlaten - oid. :3

Ik heb dat ook hoor, dat bijv. de onderste puntjes gaan golven als ik het stijl.
En ik heb mijn stijltang op het warmst (brand bijna mn vingers dan).

Ik heb dat nu ook, komt door het vochtige weer.

Stijltang hoger zetten. Ik stijl m’n haar op 220 graden.

Dat heb ik dus ook! Ik denk dat ik m’n stijltang hoger ga zetten en haarlak erin ga doen…

Ik vraag mij nu echt al maanden af waarom jij zo nodig jouw reactie dikgedrukt moet typen. Het leest gewoon vreselijk.

OT: ik stijl mijn haar niet, maar inderdaad, een mutsje opzetten.

gebruik je vóór het stijlen een beschermer? Zo’n spray?
En daarna een soort ‘‘gel’’-achtig iets
Voor de rest,draai een capouchon tegen de wind enzo?
of doe een staartje in?
succes! x

Gewoon goed stijlen, dus laag voor laag en daarna nog een keer, veel hairspray en mischien een mouse ofzo waardoor het stijl blijft?

-

op de fiets een staart indoen !

Zo een stoom-stijltang kopen

Heb ik ook last van,
Stijltang hoger zetten, ik stijl altijd op de hoogste stand.
Maar 't kan ook zijn dat ‘t gewoon vreselijk vochtig is in de lucht.
Er hoeft maar wat vochtigheid in de lucht te zitten of m’n haar slaat meteen in de krul (’:

Permanent laten staighten bij de kapper.
het is best duur maar blijft superlang zitten en het gaat niet meer golven als het nat word enzo.

Ik deed altijd een muts op als ik ging fietsen :stuck_out_tongue:

zo’n vriendin van mij doet altijd een staart met telkens weer een elastiekje, snapje? dan heeft het niet de kans te golven ;p