Na een reactie ga ik meteen uit het topic

Nou de titel zegt het al, sinds ik een nieuw account heb ga ik automatisch uit het topic als ik een reactie geplaatst heb. Dat vind ik best irritant eigenlijk! Mensen hebben me al uitgelegd dat ik op reageer moet klikken en ergens wat moet aanvinken, maar het lijkt wel alsof GS dat niet opslaat. Ik moet het dan elke keer opnieuw aanvinken?

Ik krijg ook te zien als iemand anders al gereageerd heeft met het topic, er staat waarschuwing en of ik die reactie dan nog wil plaatsen. Ik heb hier minder last van als dat eerste, maar toch vind ik het raar :stuck_out_tongue:

Iemand tips?

Dat eerste heb ik ook, en dat tweede is bij mij na een jaar ofzo eindelijk weg

Gek zeg! :hammer:

Dat is heel irritant als het best druk is in een topic :flushed:

ik heb ook dat ik meteen naar het board word gezonden na een reactie te hebben geplaatst. als ik “direct reageer” dus niet in het kadertje onderaan maar met dat knopje bovenaan kan ik wel aanklikken dat ik in het topic wil blijven maar anders word ik er ook gewoon uitgekikt

Volgens mij hebben alle nieuwe accounts dit :confused: hoor er vaker klachten over. Je zou Danique(@girlscene.nl) even kunnen mailen, misschien dat de techniek iets aan de instellingen van de ‘newbies’ kan doen.

Heb ik ook allebei

Mjeah volgens mij gaat het om alle accounts die zijn aangemaakt sinds het nieuwe forum (ongeveer augustus 2012)

Ik dacht dat dit één of ander spel zou zijn waarbij je, na een reactie geplaatst te hebben, meteen weer weg moet :") Vond het al zo gek haha.

Maar OT: geen last van, sorry.

Hi ladies! Ik heb hier meteen even een melding van gemaakt bij techniek, zij gaan hier morgen naar kijken :slight_smile:

dankje :slightly_smiling_face:

Heb ik ook, ik moet het iedere keer opnieuw aanvinken. Ik heb mijn profiel geloof ik sinds maart dit jaar, dus ik zal ook wel onder de nieuwe accounts vallen.

Ik heb dit niet, ik kwam alleen even zeggen dat ik je topictitel heel grappig vond hahaha.

Ik wist geen goede titel :stuck_out_tongue:

Nouja je topictitel klopt ook wel xD
Ik dacht dat je het perongeluk bij Over Girlscene ipv Spelletjes had geplaatst ofzo. :stuck_out_tongue:

Ik heb van beiden last!

Ja ik heb er ook last van dat ik na een reactie gelijk uit het topic word gezet. Maar ik dacht dat het wel normaal zou zijn ofzo aangezien ik nog niet zo heel lang op girlscene ben hahah (:

Jaa, is echt heel irritant :frowning_face:
En als het druk is in zo’n topic, moet ik soms heel lang wachten voordat hij pas verstuurt, omdat er de hele tijd zo’n melding komt…