Na een jaar gaat het nog steeds niet goed.

Heel erg bedankt! :hugs:

Ik vind dat hij te ver gaat. Erover praten, lopen staren in jouw bijzijn vind ik niet kunnen. Ik snap dat zijn ogen soms kunnen dwalen naar een mooi meisje, maar gaan lopen staren terwijl je ernaast staat kan echt niet. Ook foto’s op zijn mobiel zetten vind ik gewoon not done. Ik vind het terecht dat je je hier vervelend over voelt en denk dat je eens goed in gesprek met hem moet gaan. Vertel dat jij het echt niet leuk vind wat hij doet en wanneer hij er achterlijk op reageert, dumpen, want dan ben jij niet het belangrijkste meisje in zijn leven.

Dit ja. Ik vind je ook niet overtrokken reageren. Hij mag natuurlijk wel kijken, maar zijn gedrag is kwetsend tegenover jou; ik neem aan dat hij ook wel weet dat jou dat pijn doet.

Zijn opmerking van ‘alle andere meisjes zijn lekker, jij niet, jij bent mooi’ vond ik wel raar eigenlijk. Ik bedoel, jij bent zijn vriendin, niet die ‘alle andere meisjes’. Als hij geen relatie had, oké, maar hij heeft op dit moment een relatie met jou dus hij hoort eigenlijk geen foto’s van andere meisjes (behalve celebs) te hebben op zijn telefoon en er ook nog eens over te praten. Ik vind dat hij wel bevriend mag zijn met een meisje, want daar heeft hij natuurlijk alle recht op, en ik snap dat je jaloers bent want dat is volkomen normaal in een relatie. Maar wat hij doen vind ik niet echt kunnen. Praat dus met hem erover.

Nee, ik snap dat je dit niet leuk vindt nee. Dat hij ernaar kijkt wanneer jij er niet bij bent/foto’s op z’n mobiel heeft (van mooie vrouwen - niet van meisjes die hij persoonlijk kent)/whatever, oké. Boys will be boys. Maar dat hij dat doet waar jij bij bent en er tegen jou over praat vind ik echt heel vreemd. Ik zou daar zeker met hem over praten want dit is voor jou wel heel kwetsend. Over die opmerking zou ik me trouwens niet te druk maken (al is dat wel lastig want ik zou het ook verkeerd opvatten), hij vindt je mooi en dat is volgens mij hartstikke positief :slightly_smiling_face:

Woeh dankjewel meiden! Voelt goed als iemand je begrijpt. Ik ga hier zeker wat mee doen en het helpt me enorm. <3

Ik snap dat je er onzeker van wordt.
Hij heeft al te kennen gegeven genoeg aan jou te hebben, hij kijkt alleen maar naar ze, met jou deelt hij liefde en hij vindt je mooi.
Mijn vriendje heeft genoeg aan mij, maar als hij met z’n vrienden is hebben ze het ook over ‘lekkere wijven’ die ze kennen.
Welja, betekent helemaal niks hoor.
Dat hij foto’s van hen op z’n telefoon heeft, gaat wat ver.
Dat zou je nog wel bespreekbaar kunnen maken dat je dat niet fijn vindt. Dat hij er dan zo nu en dan over praat is dan nog te begrijpen.

Ik herken je verhaal. Mijn vriend is ook een beetje zo. Maar bij hem is het meer stomme opmerkingen maken over andere meiden. Hij weet dat ik heel jaloers ben, maar nog kan hij dingen zeggen die ik echt niet leuk vind. Meestal zeg ik er dan wat van & dan zegt hij dat het een grapje was. (Vind het nog niet leuk hoor)
Ik spreek hem er dus op aan, hopelijk helpt dat voor jou ook. Als je hier niet zoveel aan hebt, weet je in ieder geval dat je niet de enigste bent haha. :slightly_smiling_face:

ik vind dat hij echt te ver gaat. Ik kan sowieso niet goed tegen jongens die aandacht aan andere meisjes besteden (op een niet vriendschappelijke manier) terwijl ze een vriendin hebben. Ik zou hem eens goed de waarheid vertellen. Ik bedoel dat hij kijkt is prima, maar dat hij het dan lekker voor zich houdt. Ook foto’s op zijn telefoon enzo vind ik not done…

Euh sorry hoor maar dat jij dit allemaal pikt snap ik niet. Ik ben sowieso ook heel jaloers in een relatie, dat geef ik best toe. Maar dat hij zomaar foto’s zet van andere meisjes op zijn gsm en het je dan laat zien ook is precies of hij je uitlacht in je gezicht. Zeg hem eerlijk wat je ervan vindt!