ná de zoen

Preciess
en daaronder ook preciess
ahahaha

daar dacht ik ook altijd over na hahaha XD
maar daar moet je niet aan denken nu,
want daar denk je op dat moment ook niet na.
tenminste, na een zoen denk ik nooit; OOH WAT MOET IK NU ZEGGEN. =P

hahah ik begin eigelijk altijd te lachen:P
en dan begint hij wel te praten, dan even knuffelen enzo
het gaat wel vanzelf
x

Knuffelen elkaar verliefd in de ogen kijken, :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik zou het eigenlijk bijna niet weten schijnbaar een kleine blackout,

Dit kan je niet inplannen?
Haha.
Het moment zelf merk je het wel…

elkaar aankijken, kleine kusjes geven, meestal begint iemand wel met iets te zeggen.

bij mij komt dan handen vasthouden? xD
ook in de bios ofzo, en daar gwn beetje mee zitten spelen en dan weer praten?

Heb ik nooit over nagedacht xD

afwisselen !

zoen op mond, knuffel, zoen ff in z’n nek , knuffel, praat wat, speel met z’n handen ,…

en?;p ik ben ook 14 en heb ook gewoon sex;p
(maar ik heb dan ook al wel heel lang een vriendXD)

Dan geef je hem nog een kusje op zijn mond en dan kruip je weer tegen mekaar aan totdat jullie weer beginnen ?

na mijn eerste zoen stond die jongen op, en hij zei ‘ik ga roken’ en toen liep ie naar buiten xd
hahah wat een sukkel was dat ook

Eh, of een opmerking die vanzelf in je hoofd schiet; of knuffeleh etc. D:

even denken…
ik ehb gister nog gezoend, hoe ging dat…
dat was gewoon elkaar diep aankijken, knuffel, ik zei iets over zn sexy lichaam ofzo, weet ik t.
hij moest lachen, en dan was t: “gezellig hier in zo’n steegje he?” “jaa romantisch, komen er geen mensen aan?” “nee die liepen net de andere kant op, we zijn heeeelemaal alleen… *wenkbrauwwiebel*” en toen gingen we weer zoenen.
en als je niks weet te zeggen gewoon knuffelen.

Nog een zoen, elkaar in de hogen kijken, knuffelen/tegen hem aan liggen, praten.
gaat vanzelf eigenlijk.

Dat eerste werkt niet altijd, want mijn ex zei een keer tegen me dat ik goed kon zoenen en toen moest ik best wel een beetje lachen eigenlijk.
Dat is ook zo lullig, nouja, voor de ander dan XD.

En eh, altijd nog een keer zoenen, dan heb je een oneindige spiraal; want als je daarmee stopt moet je nog een keer, en nog een keer…

het houd ooit op hè.

Een knuffel geven. :hugs:

dan doettie meestal -hap- in mijn neus of -hap- in mijn bil xD