ná de zoen

hey,
het klinkt misschien een beetje stom
maar ik vraag me echt af wat je nou zegt
ná de zoen…
want je gaat toch niet zoenen en dan elkaar aan zitten staren.!?
ofzoo…
dus wat zeg je daarna eigenlijk…
in de films gaan ze óf verder met zoenen óf het stopt :anguished:?

haha het moment wijst zich eigenlijk altijd vanzelf :slightly_smiling_face:
je hoeft ook niet per se iets te zeggen… als jullie in gesprek waren ofzo, dan kan je over het onderwerp doorgaan waar je al over aan het praten was, of een nieuw onderwerp aansnijden…

nog eens zoenen vind ik de beste optie maar als je iets wilt zeggen zeg dan iest liefs weetje misschien begint hij wel te praten maar maak je er voor al niet druk over :wink:(K)

je kunt em gewoon even aankijken en dan weer verder gaan waar jullie mee bezig waren ;P. tv kijken, niets doen or whateverrrr. en ga anders op zn schouder leunen met je hoofd ofzo. maar zoals KleinKreng al zegt, het moment wijst zich meestal vanzelf, en wees nergens bang voor trouwens! :slightly_smiling_face:

ik zeg dan echt de stomste dingen!
ik had net met mn crush gezoend ik zo; je smaakt naar rook! hij zo; oh sorry ik zal wel eerst zoenen met je en dan roken :astonished: maarrr was meer als grapje, gelukkig snapte die dat wel!

Maar je moet gewoon doen wat KleinKreng en alle andere zeggen! :wink:

na de zoen???

SEX?

haha neehoor…ik snap wel wat je bedoeld. Gewoon verder praten indd of nog een x zoenen:)

Wijst zich vanzelf, maak je daar geen zorgen om.

zeggen dattie lekker kan zoenen ofzo… of elkaar een knuffel geven :slightly_smiling_face:… maar ik ga altijd nog een keer zoenen!

Helemaal met anouk eens :wink:

Hehe daar ga ik maar niet verder op in (A)

ik krijg altijd klein kusje na:D
en daarna knuffelen :grinning:

en meestal zegt hij dan wat liefs [A]

xx

[i]Gewoon nog een keer zoenen :angel: en knuffelen enz…

en inderdaad ; SEX? :stuck_out_tongue: haha [/i]

Uhm nou, vaak gaan we dan door met liggen knuffelen op bed, of we gaan dingen doen, weg ofzo.
Ja of seks, of nja maakt niks uit, kan alles zijn.

~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[b][message=2227382,noline]J_dth schreef op 21 augustus 2007 @ 22:40[/message]: nog eens zoenen vind ik de beste optie

Uh… Maar ik neem aan dat je óóit toch wel moet ophouden.

Ze is 14…:stuck_out_tongue:

Hahaha ik praat dan nog een beetje of zoen weer, maar meestal zeg ik dan dat ik wat drinken ga halen :angel:

ik heb vandaag bijna voor het eerst gezoend, maar ik wou eigenlijk niet dus net weggedraaid…:cold_sweat:
heel lullig…

ja gewoon je hoofd op zijn schouder leggen ja of nog
een x zoenen of zijn hand pakken ofzoo en veder gaan
waar je mee bezig was ( tv kijken bijv.)

Ligt dr aan wat je aan het doen bent, als je een film kijkt ga je gewoon verder kijken…
Als je aan het dansen bent dans je gewoon lekker verder…
Anders geef je hem een kusje, en daarna nog 1, of je zoent gewoon lekker nog een keer.
Op het moment zelf is het heus niet gek hoor :wink:

k knuffel altijd enzo. k zeg dan nooit zoveel :stuck_out_tongue: gwoon kusjes enzo… & knuffelen :slightly_smiling_face: