Na de seks naakt slapen?

Hoi allemaal,
Doen jullie na de seks iets van pyjama/ondergoed weer aan of slapen jullie altijd naakt? Ik heb op zich geen probleem met naakt slapen, maar vind het niet zo heel fijn om na ‘de daad’ dan helemaal naakt door de kamer te moeten huppelen om naar de wc te gaan.
Ik zit trouwens op kamers en heb mijn eigen toilet op mijn kamer, dus ik moet niet door de gang ofzo :slightly_smiling_face:

Ik was gewoon even benieuwd!

Soms naakt, meestal in een pyjama met een knot op me hoofd. Haha, maar ja, na een tijdje in een relatie mag je gewoon toegeven aan het feit dat je het koud hebt (y)

Ik slaap altijd naakt, en als ik het koud heb trek ik een shirt van mijn vriend aan. Mijn vriend slaapt in een boxer en zijn voetbalbroekje.
Als ik naar de wc moet in mijn studentenhuis trek ik even snel een badjas aan, bij mijn vriend maakt het niets uit want daar hebben we geen huisgenoten.

Ik slaap altijd naakt ja. Als ik dan naar de wc ga doe ik even een nachthemd aan ofzo.

Ik heb wel altijd een onderbroek aan en mijn vriend ook. Soms heb ik een hemdje aan en soms alleen een onderbroek, mijn vriend heeft behalve zijn onderbroek niets.

Ik slaap altijd naakt en doe naar de wc vaak een badjas aan.

Ik slaap bij voorkeur naakt met mijn vriend. Soms trek ik na de seks een string aan om ‘na-lekken’ te voorkomen. Wanneer ik naar de wc moet dan trek ik vaak een voetbalshirt van mijn vriend aan.

Beide naakt.

Ik slaap altijd naakt na de seks ja, ook als ik nadien naakt naar het toilet moet huppelen. :’) Ik heb zoiets van ‘Je bent niet te verlegen om seks te hebben met die persoon, maar wel om er naakt mee te zijn?’

In mijn kamer is het altijd best koud, dus we trekken beide onze pyjama terug aan.

Zelfde als Daenerys.
Koud krijg ik het niet als ik tegen iemand aan lig en met naar het toilet gaan, doe ik alleen iets aan als de kans groot is dat ik huisgenoten tegenkom.

Meestal naakt maar ik vind t altijd zo’n drama om naakt naar de wc te gaan , ik heb namelijk kans op mn ouders tegen te komen :cold_sweat: en dat wil ik vermijden hahah

Ik trek het liefst daarna nog een hemdje en broekje aan, vind ik lekkerder slapen. Het is anders zo naakt wakker worden haha en nu kun je 's ochtends nog wat uittrekken :stuck_out_tongue:

Ik ga na de seks altijd naar de wc (wat je eigenlijk altijd zou moeten doen voor je gezondheid), dus ik leg altijd m’n kamerjas naast m’n bed als ik een gang door moet. Aangezien je wc op je kamer is, zie ik niet echt waarom je je moet aankleden.

Offtopic, maar hoezo?

Als je niet plast na de seks heb je kans op blaasontsteking

Verschilt

Ik slaap altijd in een pyjama en mijn man ook. Met naakt rondlopen heb ik verder geen problemen, maar ik heb het gewoon heel snel koud.

Na de seks ga ik mezelf even wassen down under, en dan trek ik mijn onderbroek weer aan (vind naakt slapen irritant, geen idee waarom)

Ik slaap bij mn vriend altijd alleen in een onderbroek. Om naar de wc te gaan moet ik wel het hele studentenhuis door dus trek ik meestal gewoon even snel een trui of shirt aan.