Na-de-kapper haar

Ik hoor meiden altijd zeggen dat als ze net van de kapper komen dat hun haar dan zo goed zit, ben ik de enige die dit nou juist niet heeft? haha! Als ik thuis kom van de kapper weet ik niet hoe snel ik moet gaan douchen om m’n haar weer op m’n eigen manier te doen.

ik ook:P

hha heb ik ook n_n
Mijn haar staat overdreven puffy en bol nadat het geblazen wordt bij de kapper

Wat is het nut van deze reactie? XD

Mijn haar moet altijd een heel klein beetje groeien voordat het weer mooi zit.

Mijn haar ruikt altijd zo lekker na de kapper dus ik wil het niet wassen. Maar het zit inderdaad nooit goed.

Ik vind mijn haar ook echt altijd zó lelijk als ik van de kapper kom. Ik was het altijd meteen. :’) En dan moet ik een week wachten, en zit het wel weer redelijk

de kapper smeert er altijd veel meer spul in dan dat ik zelf doe, waardoor het een heel stuk vetter lijkt.

meeh ik ben nog nooit bij de kapper geweest n___n dus geen idee.
mn ma knipt/verft het altijd, dus wordt het nooit geföhnd enz.

Mijn haar zit ook nooooit als ik van de kapper kom, ik douche altijd gelijk en dan zit het wel weer…

Nee. ik vind het vaak erg irritant dat ze het helemaal kapot maken met de fohn er zo dicht op, en het is altijd een stuk stro nadat ik ben geweest. Dus nu laat ik het gewoon zoals het is als ik ga, ook al is het nog nat.

deze topic? goeie nederlants ! :grinning:

Ik ben vandaag naar de kapper geweest, het zit bij mij wel beter dan normaal maar het word zo snel vet door al die dingen die erin gesmeerd zijn :stuck_out_tongue:

Dan krijgt ze er nog een sterretje of wat dat dan ook is, bij.

Oké, nu lijk ik bijna de enige die juist het liefst elke dag haar had alsof ze net van de kapper komt! Het is altijd heeerlijk zacht en zit perfect!