na de havo vwo doen

hoi
ik moet nu mijn profiel keuze maken. Ik wil eigenlijk een profiel kiezen waarmee ik alle kanten op kan. Maar nu is mijn vraag aan jullie: heeft iemand vwo gedaan naar haar/(zijn) havo. Was het moeilijk ect?

dank u:)

ik ga volgend jaar naar vwo 5, zit nu in havo 5
maar je moet er ff rekening mee houden dat je in je vrije deel een extra vak moet
( moest bij ons maar jullie hebben nieuwe profielen he, dus daar moet je maar ff bij je mentor naar vragen )

Hee!
Ik heb afgelopen jaar mijn havo diplomagehaald en ben nu begonnen aan vwo. Nee ik vind het niet moeilijk, je moet wel iets meer doen dan eerst, op de havo heb ik echt NOOIT geleerd voor iets … op woordjes stampen na… zelfs niet voor mijn examens en toen redde ik het allemaal met 5en en 6jes, maar nu ik leer haal ik hier op het vwo makkelijk een 7 :slightly_smiling_face:
Terwijl ik alsnog minder doe dan de rest van de klas.
Waarom wil je eigelijk vwo doen na de havo?
Kuss xx

Sorry ik had gelijk VWO … =)
xx

Wat wil je eigelijk op de universiteit doen ? Want als je dat weet dan kun je op het HBO die opleiding doen en binnen 1 jaar doorstromen naar de Univeriteit dat is dan wel slimmer want dan ben jij de nieuwe leerlingen een stapje voor omdat je al praktijk ervaring heb enz.

idd!
ik zou na mn havo in 1 jaar mn propedeuse halen om naar de uni te gaan, ipv nog 2 jaar vwo …

Ik wil zelf ook vwo doen, want ik wil later de universiteit doen. Maar ik wil later naar amerika gaan om daar te gaan studeren. Dus ik weet ik ook niet wat dan het beste is.