Na-aap vriendin

Mijn vriendin aapt me de laatste tijd steeds vaker na.
Niet alleen met spullen maar ook met mening.
Wat moe ik doen het laten of …?

negeren…

Ja dat is zo irritant. -.-

Uh… Ik vind het juist tof als me beste vriendin zelfde trui ofzo als mij heeft :flushed:

Ik snap dat je het irritant vind, maar heb je het al is tegen dr gezegd?

Gewoon tegen dr zeggen, ik had eerder een vriendin die nogal dik was… en dan ging ze me helemaal nadoen en me dan daarmee jaloers proberen te maken ofzo… heel vaag wijf… zoals; ik had dan een roze met witte polkadot bh gehaald, dan had zij er de volgende dag ook 1 en zegt ze; Mij mij pastie toch beter he? Achja, ik denk dat je daar gewoon grotere borsten voor moet hebben he?

en dan had ik dus zoiets van; WTF de enigste reden dat jij grote tieten hebt is omdat er GODS veel vet in zit, ja zo kan ik het ook wel.
maar dan zei ik; ja, staat je geweldig. en dan mompelen;of je gaat es hardlopen ipv me na te apen.
‘wat zei je?’
‘ik zeeeiii; kijk daar ligt een vogel te slapen, geez jij luistert ook nooit’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

sorry hoor maar iemand die zo doet vind ik niet echt een vriendin XD

Negeren die handel.
En als het echt te lastig begint te worden (think, ze aapt echt alles maar dan ook alles na, en niet enkel je kledij, maar ook je gedrag enzo), spreek haar erop aan.

nouja voor de rest was ze wel leuk om mee om te gaan haha maar nu zie ik haar nooit meer en nu doet ze mn msn-naam altijd na :'D [bijv. ik doe een konijntje voor mn naam, doet zij het ook. Ik doe een (D) in mn 2e naam… doet zij het ook… terwijl ik haar nooit spreek…] toppunt van sneuheid hahah

Argh, dat vind ik zo irritant.
Maarja je kan niet meer doen dan tegen haar zeggen dat je het echt heel vervelend vindt en negeren.

Ze vindt je duidelijk very cool!
Maar goed, ik had dat ook (alleen met spullen). Ze kocht alles wat i had gekocht. Ik was zo blij met mn babyphat sneakers. Een week later had zei ze. Ik baaalde zo. Dus ik heb het gewoon tegen haar gezegd dat ze haar eigen smaak moest volgen en dat ik het irritant vond. Ze vatte het niet goed op.

Gewoon tegen haar zeggen.

just tell her. en anders, gewoon negeren. XD

Misschien was het haar smaak ook wel?
Het is toch eigenlijk stom dat veel mensen vinden dat je niet hetzelfde mag kopen als wat zei hebben? Loop je door de stad en denk je als je ergens iets leuks ziet hangen, oh nee dat kan ik niet kopen, want die heeft iets wat er op lijkt. Laat jij het dan ook echt hangen als je het zelf superleuke kleding vindt?
En hoe weet je zo zeker dat iemand die kleding al niet eerder had dan jij? Ik trek nieuwe kleding soms ook niet meteen aan hoor(vooral als ik meerdere kleding op 1 dag heb gekocht)

aah, dat is zo super iritant! dat heb ik ook eens gehad. Gewoon eerlijk tegen haar zeggen wat je ervan vindt.

Hoe verzin je het XDDDDD

uh?

idd…

volgens mij bedoeld ze als het erger word dat ze haar erop aan moet spreken? XD