Na aanleiding van..

Ik denk dat dat aan de familie zelf ligt,en niet aan het geloof.
Dat willen de ouders of de familie.
Omdat een jonge dan steeds meisjes naar huis mee brengt,en de mensen om de familie heen kenissen enzo , een slehct beeld over de familie krijgt,dus daarom is het denk ik dat sommige ouders dat doen

Ja ik begrijp wel waarom dit topic er is, maar er is al een topic hierover.

[b]-& wisten jullie dat de islam het laatste geloof op aarde is.

-&dat de islam is ontstaan uit het christendom & het jodendom.

-&dat in de kuran Jezus voorkomd,maar in de kuran noemen ze jezus Isa,en ze geloven dat jezus terug komt naar de aarde.
(dat geloven de christenen ook)[/b]

Als je wilt zet maar een slotje op mijn andere topic over de islam,dat eindigde toch in oorlog

heb je je verder ook verdiept in andere godsdiensten dan de islam, om zeg maar voor jou duidelijk te maken wat waarheid is…
je geeft hierboven zelf al aan dat er overeenkomsten zijn tussen bijvoorbeeld islam en christendom, maar er zijn ook genoeg verschillen…
ik zit hier zelf ook erg mee… vraag me af wat waarheid is…

Die snap ik niet? :stuck_out_tongue:

DE islam is het laatst als geloof op aarde gekomen de christenen en de joden waren er al

Toen ik klein was,zat ik op een christenlijke school,ik heb de bijbel gelezen, en de kuran , er waren veel overeenkomsten maar ook veel verschillen,die verschillen ben ik toen op internet gaan opzoeken,en ik heb ook veel gevraagd,en ik vond toch meer me plaats in de kuran.
Er staan bijvoorbeeld heel veel dingen versjes in de kuran.
Bijvoorbeeld:als je verdrietig ben.
Of voor als je achterna wordt gezeten door een hond.
Mijn vriend werd een keer achterna gezeten door een hond dus hy riep dat hard op en die hond ging gewoon echt weg.
Maar ik ben zo iemand die eerst wilt zien en dan geloven,maar ikheb dingen gezien,dat ik nu zeker weet dat ik moslim ben,en erin geloof

Daar gaan we weer, dat groepje hysterisch over straat krijsende met brandende vlaggen moslims, ow zo zullen alle moslims wel zij. Op jouw school drinkende schijnheilig jongens zoenende moslima’s, ow zo zijn alle moslims. Dat is in ieder geval hoe jij het in jouw verhaal neerzet. Cedrinn :cold_sweat:

Ik vind haar eingelijk wel gelijk hebben ik erger me ook aan die meisjes met bijvoorbeeld:
-hoofdoek als kunstwerk
-dikke laag make-up
-hoge hakken
-in alle kleuren van de regenboog

dat noem ik geen moslim meer,maar ze noemen zich wel zo.

Duss ik begrijp dat mensen een slecht beeld krijgen

ze scheert niet alle moslims over een kam in haar verhaal, ze geeft gewoon een voorbeeld van haar ervaringen.

& dit haat ik dus,ik opeen een topic.
Dat mensen niet hoeven te discusieren maar gewoon vragen stellen,
en iemand verpest het weer.

waar heb je het over?

Jezus zeg, vragen stellen en discussieren gaat gepaard met elkaar hoor.
Dat kan je nu eenmaal niet vermijden op een forum.

Ik zie ‘veel moslims’ staan en ook ‘sommige’, niet allemaal dus.

blabla

met zulke opmerkingen zoek je zelf ook wel een beetje de discussie op…

nouja als je je zo kinderachtig gaat gedragen…

ik probeer dingen uit te leggen,& sommige mensen komen het weer te verpesten