na 5 maanden nog geen relatie... laat of..

hee
via een vriendin van mij leerde ik een super leuke jongen kennen.
we hebben eerst lang geappt en hebben elkaar daarna voor de 1e keer ontmoet op een feestje
dat was eind juni
nu is het eind oktober en zijn we heel serieus met elkaar bezig
de afgelopen maanden hebben we natuurlijk best wel wat gesprekken gehad over wat we voor elkaar voelde
hij zij steeds dat hij me heel leuk vind maar dat hij me beter wil leren kennen
hij heeft nog niet gezegd dat hij verliefd op me is
ik ben wel echt heel verliefd op hem en ben zeker klaar voor een relatie
toen we het er pas over hadden zij hij dat hij zeker weet dat we een relatie krijgen
de vraag is nu alleen wanneer en of hij echt verliefd op me is
bij wanneer vinden jullie dat het te lang duurt?
en moet ik er naar vragen of wachten tot hij het vraagt?

liefs me

Je hoeft toch niet perse gevraagd te worden door hem? Je kan zelf ook vragen of hij een relatie met je wil en als hij dat niet wil, dan weet je in ieder geval waar je op dat moment aan toe bent.

ik vind dat het te lang duurt hoor
hij moet nu toch wel weten wat hij voor je voelt
ik zou het gesprek aangaan en als hij dan niet verliefd op je is…
niet meer druk om maken

Nouja te lang, ik denk dat dat persoonlijk voor iedereen anders is. Het komt vanzelf wel. Ik en mn ‘vriend’ zijn nu ook al meer dan 5 maand bezig en hebben niet officieel ondanks dat we serieus zijn met elkaar alleen dit heeft wel een hele goeie persoonlijke reden.

Vraag anders aan hem wat jullie nou precies zijn/hoe hij jullie nu ziet, vanuit daar kun je vragen of hij klaar is voor een relatie en of hij die durft aan te gaan? Aangezien jullie toch al serieus zijn zal naar mijn idee verder weinig veranderen als jullie eenmaal officieel een relatie hebben, alleen het stickertje relatie word er dan op geplakt. Ik neem aan dat die na 5 maanden je wel erg ziet zitten, anders zou je er toch nooit een half jaar energie en moeite in stoppen?

Precies. Een goede manier om er achter te komen is door het zelf aan hem te vragen.

Tussen mij en mijn ex heeft het ook ruim 6 maanden geduurd totdat we officieel wat kregen, puur omdat we het rustig aan wilde doen en elkaar eerst beter wilde leren kennen.

Gewoon zelf vragen waar jullie nu staan en hoe hij jullie ziet enzo. :slightly_smiling_face: Net als silysilhouette ook al zei :slightly_smiling_face:

Dat is dus 4 maanden. :’)

Maar goed, ik zou het inderdaad gewoon zelf vragen!