J. en ik kennen elkaar al 5 jaar en we waren elkaars eerste ‘‘liefde’’.
Liefde kon je het toen nog niet echt noemen want echt verliefd waren we niet,
We hebben die 5 jaar dag in dag uit contact gehouden, hij weet alles van mij en ik weet alles van hem.
Toen we 16/17 waren hebben we een poos nog echt verkering gehad, en dates alles erbij.
We hebben alleen allebei 2 gigantische ego’s en willen altijd ons gelijk hebben en zetten ons eergevoel nooit aan de kant waardoor het soms flink mis kon gaan tussen ons en als we ruzie hadden zocht hij weer comfort bij zn ex en ik bij mijn ex. Eigenlijk waren we allebei vreselijke vreemdgangers.
We hadden besloten dat een relatie echt niet meer werkt tussen ons. Soms zien we elkaar nog en na een avondje stappen ga ik wel eens met hem mee naar huis. De laatste 3 week zijn we alleen weer gigantische close en kwam hij bij me slapen toen m’n oma ziek was. Het lijkt weer net zo als vroeger de fijne tijd toen we een relatie hadden.
Ik mis hem vreselijk in die manier, alleen ik weet niet hoe ik hem op die manier weer terug kan krijgen. Hij heeft driekwart-jaar geleden aangegeven echt geen relatie meer te willen en ik dacht er toen hetzelfde over. Hoe zou ik hem terug kunnen krijgen? ik hou nogsteeds na alles vreselijk veel van hem, en hij houdt nog steeds van mij. Alleen is het meer op een broer-zus/bestfriend manier. Hoe kan ik laten zien dat we nu allebei volwassen genoeg zijn om een gezonde relatie met elkaar te kunnen hebben?