na 5 jaar ups en downs..

J. en ik kennen elkaar al 5 jaar en we waren elkaars eerste ‘‘liefde’’.
Liefde kon je het toen nog niet echt noemen want echt verliefd waren we niet,
We hebben die 5 jaar dag in dag uit contact gehouden, hij weet alles van mij en ik weet alles van hem.
Toen we 16/17 waren hebben we een poos nog echt verkering gehad, en dates alles erbij.
We hebben alleen allebei 2 gigantische ego’s en willen altijd ons gelijk hebben en zetten ons eergevoel nooit aan de kant waardoor het soms flink mis kon gaan tussen ons en als we ruzie hadden zocht hij weer comfort bij zn ex en ik bij mijn ex. Eigenlijk waren we allebei vreselijke vreemdgangers.

We hadden besloten dat een relatie echt niet meer werkt tussen ons. Soms zien we elkaar nog en na een avondje stappen ga ik wel eens met hem mee naar huis. De laatste 3 week zijn we alleen weer gigantische close en kwam hij bij me slapen toen m’n oma ziek was. Het lijkt weer net zo als vroeger de fijne tijd toen we een relatie hadden.

Ik mis hem vreselijk in die manier, alleen ik weet niet hoe ik hem op die manier weer terug kan krijgen. Hij heeft driekwart-jaar geleden aangegeven echt geen relatie meer te willen en ik dacht er toen hetzelfde over. Hoe zou ik hem terug kunnen krijgen? ik hou nogsteeds na alles vreselijk veel van hem, en hij houdt nog steeds van mij. Alleen is het meer op een broer-zus/bestfriend manier. Hoe kan ik laten zien dat we nu allebei volwassen genoeg zijn om een gezonde relatie met elkaar te kunnen hebben?

Misschien hem er nu nog eens naar vragen?

Ik ben bang voor zijn antwoord, dat het weer hetzelfde is zoals toen. Ik moet mezelf alseerst bewijzen tegenover hem… maar ik weet niet hoe?

Tja…misschien is zijn mening nu wel verandert?

Ik denk dat je er zonder vragen niet achter gaat komen…

Met pijn in m’n hart een berichtje verzonden. Ik kan niet tegen die spanning…

Waarom met pijn?

Ik denk dat ik het antwoord niet wil weten, omdat zijn standpunt toch niet is verandert… Onze ruzies liepen soms zo uit de hand dat ik een hem een keer een bloedneus heb gegooid met een shampoo fles… ik kan me best indenken dat hij zoiets nooit meer wil meemaken

Mmm…maar ja aan de andere kant heb je dadelijk wel duidelijkheid,

Ik haat dat gevoel, ik ken het maar al te goed, net als de situatie. Het lijkt bij nog niet te veranderen alleen, blijft een achtbaan! Sterkte!

Heb je al een antwoord? Misschien dat zijn antwoord nu hard kan gaan aankomen en heb je er spijt van dat je het gevraagd hebt, maar over een tijdje zul je er blij mee zijn omdat je duidelijkheid hebt en verder bent kunnen gaan.

Maar misschien geeft hij het antwoord wat je niet verwacht en ben je happy!

Hij heeft gereageerd… en zn standpunt was nogsteeds hetzelfde.
Ik ga me nu alleen in een kamertje opsluiten en 20 kg chocola opeten

Awh het komt goed! :sob::muscle:

hmpf wat vervelend :frowning_face:

wel vind ik het vreemd dat hij bij je blijft slapen enzo, maar dit kan ook aan mij liggen omdat ik misschien het hele verhaal niet weet enzo…

sterkte ! natuurlijk nooit leuk om te horen. :frowning_face: