Na 3 jaar..

-

Wat een vervelende situatie. Maar je hebt al gepraat met hem maar ik denk dat je nog een keer moet praten en zeggen hoe je je voelt. Dat je het niet op wil geven omdat je de dingen die jullie doen leuk vind, maar dat het zo niet werk als jullie steeds ruzie hebben. Dat zou ik doen als ik jou was.

Wij kunnen niet voor je beslissen wat je wil, daar zul je echt zelf over na moeten denken.
Is hij het waard? Zo ja; ga eraan werken. Zo nee; stop ermee

Ik zou eraan werken. Na 3 jaar lief en leed te hebben gedeeld vind ik dat je er niet zomaar mee moet stoppen. (Tenzij het echt niet gaat). Ik zou gewoon proberen aan je zelf te werken en meer tijd voor elkaar vrij te maken en de dingetjes doen die jullie vroeger deden wat jullie dichterbij elkaar bracht.
Hopelijk komt het goed!

Vind je het waard om er nog voor te vechten?
Is de relatie nog een laatste kans waard?
En boven alles, is je vriend het allemaal waard?

Mijn ervaring leert dat als je wil dat iets werkt, je moet investeren en vechten.

Het zijn bewuste keuzes die je (moet) maken voor je toekomst.
Als jullie uit elkaar gaan, zou je daar later spijt van krijgen of juist helemaal niet?

Zo te lezen is het geen optie om een tijdje uit elkaar te gaan, want jullie hebben al veel tijd apart door gebracht. Doe die leuke dingen samen en maak tijd voor elkaar.

Succes!

Dat je het zat bent en er mee wilt stoppen is een tijdelijk gevoel. Je bent nu gewoon boos en gestresst omdat het zo loopt, maar moet er even rustig over nadenken.

Als jullie je allebei voor 100% kunnen inzetten, ga er dan voor en werk aan jullie zelf. Zo niet, dan is uitmaken het beste.