Na 3 jaar nog niet over hem heen.

Hey,
3 jaar terug kreeg ik een vriendje, ik ben ontmaagd door hem en heb er veel leuke en slechte herinneringen aan over gehouden. Het probleem is dat ik na 3 jaar nog steeds niet over hem heen ben, en alles er aan zou doen om weer bij hem te kunnen zijn. We hebben de zelfde vrienden en gister zag ik hem weer met het uitgaan, we deden normaal tegen elkaar en het werd gewoon een gezellige avond.
Maar zodra ik hem dan niet zie word ik weer verdrietig, en wil ik gewoon bij hem kunnen zijn. Alleen al zijn lach of zijn stem maakt mij blij.
Ik heb op verschillende manieren geprobeerd over hem heen te komen, maar niks schijnt te werken, een jaar niet zien of spreken werkte zelfs niet.
Wat moet ik nu doen?

Het is inderdaad wel lastig dat jullie dezelde vriendengroep hebben. Want dan kom je hem ook extra vaak weer tegen enzo. Misschien met hem er een keer over praten? Misschien is hij ook nog niet over jou heen?
Sorry, aan mij heb je ook niet veel

Toen was je dus 12…? Hoelang hebben jullie gehad?

Het erge is dat we maar 2 weken wat hebben gehad. Toen ging het uit maar bleven we elkaar alsnog zien, we gingen denk ik nog een half jaar met elkaar om alsof we wat hadden.
Daarom vind ik het zo erg, en hij heeft totaal geen gevoelens voor mij.

En dan denken jullie nu vast: Whuut zo snel laten ontmaagden ? Ja ik was dom en naief.

^Ja dat dacht ik idd… maar daar is nu niks meer aan te doen. En aan kritiek daarop heb je nu niks.

Ik denk dat je toch moet proberen hem uit je hoofd te zetten, met andere jongens omgaan. Het duurt nu al 3 jaar en hij toont verder geen interesse in je.

Ik heb inmiddels een andere relatie van een jaar gehad, en ik ga merendeel met jongens om.
Dit werkt dus ook niet >_< Het is zo moeilijk, want ik wil gewoon van dit klote gevoel af.

Zo snel seks met iemand hebben is niet helemaal het probleem, bij mij was het na een week. Het enige verschil is dat we al 5 maanden samen zijn en toekomstplannen hebben. Je leeftijd is alleen wel erg ehm, ongebruikelijk. Hoe oud was/is hij?

Ik snap alleen niet dat je zoveel gevoelens voor iemand kunt ontwikkelen in twee weken en er talloze herinneringen aan kunt hebben. Je was nog zo jong en je zegt nu dat je hem zelfs een jaar niet gezien hebt.
Eigenlijk denk ik dat het probleem is dat je een te rooskleurig beeld over hem hebt, zoals je al zegt heeft hij geen gevoelens voor jou en het is niet voor niets uit gegaan. Je moet je ogen openen en inzien dat er nog vele anderen zijn.

Je bent jong, blijf niet hangen in het verleden.

Je was 12 en bent ontmaagd voor je nog maar 2 weken samen was? Hoe oud is hij dan?

Ik weet niet wat ik leuk vind aan hem, of geweldig, want hij heeft me meestal als stront behandeld. Maar ondanks dat, blijven die gevoelens er, ik weet dat er zat andere jongens zijn, maar als ik een andere vriend heb denk ik toch aan hem.
Helaas weet ik ook niet waarom ik zoveel waarde aan hem heb gehecht, en zoals ik zei na die 2 weken gingen we wel nog een half jaar met elkaar om alsof we nog een relatie hadden, daarom heb ik meer herrineringen haha.

Hij is nu 19, toen 16.

Tsja, alleen aan zijn negatieve kanten denken? Je bent wel een lastig geval zo :stuck_out_tongue:

Hahaha ja sorry, niks werkt gewoon… boehoe!

Ik was zelf 14, mijn vriend 20, dus veroordelen kan ik je niet, maar ik kan niets anders zeggen dan dat ik het apart vind. Ik ken namelijk geen “volwassen” 12jarigen. Maar goed, daar vroeg je niet om.

Ik kan me totaal niet in je inleven, dus ik heb verder echt geen tips voor je, sorry. Jouw gevoelens zijn voor mij totaal onlogisch, maar veel succes verder.

en ehm, waarom is het eigenlijk uit gegaan?

Dat weet ik dus niet, hij zei tegen mij: Wat zou je doen als ik het uit maak? Zou je huilen… ? Ik: Ik weet het niet… toen zei hij: Nou dan is het uit.
Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar me ma kwam me al bij hem ophalen, dus ik smste hem of het echt zo was, toen zei die dus van wel.
Toen smste ik 's avonds dat ik me klote voelde, kwam die gelijk naar me toe, hebben we nog geknuffeld. En toen zag ik hem eigenlijk elk weekend wel.

Beetje rare relatie hadden jullie dan. Vind ik.

Maar, er valt weinig aan te doen vrees ik, je hebt gewoon een zwak voor hem.

Ja, het was ook allemaal super raar haha.
Hmm nouja, bedankt dat jullie probeerden te helpen =) Moet er maar mee gaan leven denk ik haha.

Misschien moet je gewoon tegen jezelf zeggen: F-ck hem, en doe net alsof hij lucht is als je bij hem in de buurt komt. Ik denk dat je jezelf misschien een beetje teveel vast houd aan het idee van “Ik kan hem nooit uit mijn hoofd zetten!” want zo blijf je er veel te veel mee bezig en zit je jezelf alleen maar in de weg.

Ik snap trouwens echt wel dat het moeilijk is! Heb ook heel lang met een jongen in mijn hoofd rondgelopen. Maar bij mij was het wel over toen ik hem een jaar bijna niet gezien had en door had dat het echt een enorme player was.

Klinkt allemaal wel een beetje vreemd. Maar ik weet wel hoe je je voelt. Ik heb het zelf ook zo’n 2 jaar gehad na een ‘relatie’ van een jaar. Eigenlijk ben ik nu nog steeds wel een beetje gek op die jongen. Terwijl het nu echt al drie jaar geleden is en hij al 4 andere vriendinnetjes heeft gehad en ik geen 1 jongen.

Maar OT:
Je moet geen herinneringen etc voor jezelf op gaan halen. Dat maakt je écht kapot. En ga gewoon mee met vriendinnen als jullie uitgaan etc. Ik deed dat nooit omdat ik bang was om hem te zien en zat mezelf thuis kapot te maken. Dus probeer gewoon verder te gaan. Hoe moeilijk het ook is.