na 1 dag een ander, daarna na een paar uur..

ik heb laatst dit topic gemaakt:
[i]okee dus het is echt een heel erg lang verhaal maar het komt erop neer dat de jongen waar ik mee bezig was en eventjes mee gegaan ben vanalles heeft gedaan om te beginnen met iemand anders naar bed geweest en over veel dingen gelogen.
nu is dus het probleem dat ik hem elke keer heb vergeven maar mijn vriendinnen konden dit niet.
daardoor ging ik vaak twijfelen of het wel kon zonder dat ik mijn vriendinnen kwijt raakte.
toen heeft hij uiteindelijk gezegt dat hij het niet meer wou.
ik kan dit begrijpen ook al heeft hij veel dingen fout gedaan en hou ik nog steeds van hem

maar het probleem is dus… hij had na 1 dag al weer n ander ik heb nu het gevoel dat alles gelogen was, ook heeft hij me geblokt en tweet hij telkens dingen naar haar terwijl hij dit nooit naar mij deed.
ik weet niet zogoed wat ik kan doen omdat ik echt nog veel van hem hou maar hij nu van dit andere meisje ( dat hij pas een week kent) houd.
ook zei hij een week terug nog dat hij niet snapt dat hij zoveel van me kan houden (hield dus)[/i]

maar nu is dus het probleem dat ik hem met rust had gelaten maar hij zelf weer contact zocht met me. toen hebben we gister afgesproken en had hij het ( via de telefoon toen ik erlangs zat) uit gemaakt met zijn vriendin
toen zei hij ik hou van je en dat ik hem blijer maak als haar en allemaal zo’n dingen
maar toen ik een uur nadat ik thuis was met hem apte deed hij heel kortaf en ik vroeg wat er was : hij moest eerst met zn ex praten

toen heeft hij dus weer voor zn ex gekozen en nu gaan ze weer met elkaar
ook heeft hij me weer geblokeerd terwijl hij beloofde dat we zouden blijven praten

ik weet niet meer wat ik nu moet doen, hij weet dat ik nog van hem hou en hem echt niet kan vergeten maar ik heb al berichtjes gestuurd via fb maar hij reageert nergens op…

dat je hem überhaupt nog wil joh

Geen berichtjes meer naar hem sturen. Blokkeer 'm overal, zo blijf je 'm niet overal zien. Zoek aandacht dmv andere dingen. Vriendinnen, school etc.

Hoe oud ben je? Deze jongen is weet echt niet wat die wil en probeert alleen maar van 2 walletjes te genieten. Vergeet hem.

Hij is je niet waard, het is moeilijk maar je moet hem vergeten. En als hij straks weer aandacht bij je zoekt (omdat jij hem die niet meer geeft), moet je sterk zijn en hem negeren.

Ik zou hem vergeten. Volgens mij is hij nog niet echt toe aan een echte relatie lijkt mij.
Dus blokkeer hem en reageer niet meer op hem. Gewoon proberen lekker links te laten liggen en je focussen op andere dingen

Ten eerste zou ik er in het echt met hem over praten, over het internet is het voor mensen altijd makkelijker. Ten tweede, zelfs als jullie er uit komen, zelfs als hij weer voor jou kiest, laat hem vallen. Hij heeft al twee keer voor jou ‘gekozen’ en beiden keren huppelde hij daarna naar dat andere meisje. Grote kans dat dat weer zal gebeuren en zal blijven gebeuren.

Zeg maar dag tegen die jongen. Zo iemand wil je toch niet? Je verdient iemand die helemaal voor jou gaat, en alleen jou wilt!

Ach meid jij verdient wel beter dan zo’n rotjong die met twee meisjes zit te spelen.
Forget him and move on. :sob::muscle:

ik ben 16 haha :flushed:

Serieus meis, wat MOET je nog met die gast? Probeer hem echt te vergeten, je verdient zoveel beter!!

ik heb echt geprobeerd hem te vergeten maar het is nu al bijna een maand over en het voelt nog steeds even kut als eerst…
vooral met kerst toen ik wist dat hij samen met zn nieuwe vriendin was en ik me kut voelde, ik heb nu al 2 weken niet met hem gepraat (omdat hij me heeft geblokt) en ik mis hem echt heel erg

heeft iemand nog tips…

----