Mysteryland 2009, what to wear?

Hee! :grinning:

Ik ga zaterdag voor het eerst naar een festival en ik heb dus geen idee wat ik aan moet trekken of verwachten.
Heeft een van jullie ideeën of tips, of gaan jullie zelf ook en wat trekken jullie dan aan? :relieved:
x

gewoon iets wat je leuk vind…?

Ik ga oook! het is 10 minuutjes fietsen voor mij =D
Maaree, ze lopen daar allemaal verkleed is zuster pakjes of noem maar op. Ik trek gewoon iets aan dat lekker zit, ik moet er wel de hele dag in feesten!

pff, ik moet er 1erhalf uur voor rijden, dus dat wordt de terug weg lekker in de file… het scheelt ik zit achterin dus ik kan lekker slapen haha

Ja ik had het al gehoord dat ze allemaal verkleed gingen enzo :stuck_out_tongue:
Ik denk dat ik dan gewoon maar een spijkerbroek aan doe met een hempje en een vestje, zodat ik die uit kan trekken als het warm wordt. Hoop dat het droog blijft! wat voor een soort schoenen raadt je aan? :stuck_out_tongue:

Ik raad je aan geen pumps of iets dergelijks met hakken.

Dat snap ik :stuck_out_tongue: Ik doe wel sneakers ofzo aan. Kijk zaterdag wel naar het weer.

Weet iemandt nog iets wat handig is om mee te nemen, ik neem sowieso al een kleine paraplu mee voor de zekerheid.

Stop al je spulletjes in zo’n mini tasje die je (ik wel dan) altijd mee neemt als je uit gaat. Verder geen eten of drinken mee proberen te smokkelen, want ze gooien alles weg helaas!:stuck_out_tongue:

o god. mijn ouders gaan ook

Ik wilde zo graag… maar geen kaartje :frowning_face:
Trouwens gewoon gympies een lange broek en shirtje. En dan een vestje mee. Want als je danst is het best warm. En alles inderdaad in een klein tasje mee.
Deo, voedsel en scherpe dingen worden weggegooid…
Veel plezier!!

Mijn nicht verkoopt der kaartjes(ze heeft er twee), als je interesse heeft, moet je me eventjes noten :slightly_smiling_face:

oeh, waar is dat ergens? ö

Shitttjeee dat was te laat:(

WIE GAAT ER NAAR X QLUSIVE HOLLAND 10 OKTOBER…?

Hoofddorp woeeeh <3 ik woon daar haha,
binnen 5 minuten zou ik daar kunnen zijn. :slightly_smiling_face:
Hoop dat je het leuk vond? ik was er niet.

hahah, ik woon dr ook iets van 10 minuutjes vandaan! Ging aan de overkant op de dijk kijken met een paar vrienden & vriendinnen, als ik 18 ben ga ik er zeker heen!

ik ben der ook geweest! =D

het was F*CKING VET!!

Sorry dat ik het opmerk maar Mysteryland is pas vanaf 18…

Ik zou waarschijnlijk als elfje of zo verkleed gaan :3

ja mysteryland is vanaf 18…

ik ben 17 en ik was er ook.

snapje?

gefeliciteerd je bent niet een van de eerste die onder 18 is en dan binnen kan komen-.-

snapje?

joh, dat snap ik, aangezien ik met meer 17 jarige was dan met 18 jarige…
maar het gaat over de opmerking van HuppelTRUT, die zegt dat het vanaf 18 is, en ik zeg even dat dat dus niet uitmaakt…