mystery vlop!

Hoi hoi,

Bij deze dan het nieuwe voor de Mystery-vlop topic
je stopt make-up of beauty dingen in een envelop diegene voor wie je em maakt mag niet weten wat er in zit.
het is een soort van cadeautje voor iemand
Regels Mystery-vlop

1. Er worden geen verzendkosten of andere financiële tegemoetkomingen van de ontvanger gevraagd.

2. De inhoud van de vlop bepaalt de aanbieder, maar er dient in ieder geval Lush in te zitten!
    Er mogen hele producten inzitten, maar ook (grote) proeven of delen van producten. Gratis proefsachets zijn een leuk extraatje, maar het is niet de bedoeling dat je uitsluitend je vlop met deze zaken vult, aangezien dit feitelijk gratis producten zijn. Zie ook punt 3.

3. De totale waarde van de vlop bedraagt minimaal 10 euro. Meer mag dus altijd, minder niet.
    Ondanks het feit dat de aanbieder van de vlop vrij is om de inhoud van de vlop zelf te bepalen, hierbij toch enige richtlijnen:
    1.) Vul de vlop met de wat luxere merken, zoals Lush, The Body Shop, Hey Mountain, Cocoa Pink, Grumpy Girl, The Bathing Garden etc etc. Het is niet erg als er een wat goedkoper merk tussen zit, maar het is een verwennerijtje, dus een vlop vol met Kruidvat eigen merk is niet de bedoeling
    2.) Proefjes dienen van een fatsoenlijk formaat te zijn, zodat de ontvanger er ook wat aan heeft. Een stukje zeep ter grootte van een duimnagel is dus niet de bedoeling.
    3.) Wissel de merken af, zodat de ontvanger niet alles van één merk heeft om uit te testen.
    4.) Ook het soort product is van belang, een vlop met enkel en alleen douchegels of alleen maar shampoos is natuurlijk niet de bedoeling.

4. Verpak je producten goed. De voorkeur gaat uit naar ziplock of gripzakjes. Deze zijn te koop bij oa de AH of Action. Ook doe-het-zelf en hobbywinkels hebben vaak een ruime sortering. Tevens kun je via http://www.kimya.nl" target="_blank" target="_blank ziplockzakjes bestellen. Op http://www.plaza33.com" target="_blank" target="_blank kun je terecht voor een goede sortering aan reisverpakkingen flesjes, voor onder andere douchegel en shampoo. Bij een goede drogisterij vind je vaak ook een al dan niet beperkt aanbod aan kleine flesjes en afsluitbare doosjes.
    Vloeibare producten als douchegel en bodylotion verpak je bij voorkeur in twee of drie ziplockzakjes, zodat eventuele lekkage van de zakjes geen schade aan de rest van de inhoud van de vlop oplevert.

5. Per dag mag er één vlop worden aangeboden. De aanbieder van een vlop dient, tenzij via pb met de persoon die de vlop claimt afgesproken, binnen drie werkdagen haar vlop te posten.

6. Je mag zo vaak meedoen aan deze vlop als je wilt, maar er dienen minimaal 5 vloppen tussen te zitten alvorens je opnieuw een vlop mag claimen.

7. Regel 6 is niet langer van toepassing, op het moment dat de vlop 48 uur stilligt. Dat wil zeggen: wanneer iemand een vlop heeft aangeboden, en er wordt gedurende 48 uur niet geclaimd, dan is een ieder vrij om de vlop te claimen, ook al zitten er nog geen 5 vloppen tussen. Deze regel is opgesteld om de doorloop van de vlop te garanderen.

8. Onenigheden over de vlop tussen aanbieder en ontvanger worden zoveel mogelijk per pb en onderling “uitgevochten”. Alleen in het geval van algemeen belang wordt er melding gemaakt in het topic. Algemeen belang kan zijn: 1.) niet nakomen van afspraken, zoals het tijdig versturen van de vlop, of in het geheel niet versturen van de vlop 2.) onvoldoende inhoud (niet minimaal 10 euro). Alle andere zaken, zoals beschadiging/lekkage of het niet leuk vinden van de inhoud van een vlop, gelieve niet in het topic te bespreken maar per pb.

9. Wanneer een aanbieder al dan niet opzettelijk de regels niet nakomt, bestaat er de mogelijkheid dit naar tevredenheid van beide partijen op te lossen. We gaan er van uit dat een ieder volwassen genoeg is om dit onderling op te lossen. Wanneer een aanbieder, ondanks overleg via pb en/of in het topic, niet bereid is om een geschil op te lossen (te denken valt aan het nazenden van een compensatie bij een onvoldoende gevulde vlop, of het alsnog opsturen van een vlop bij het niet opsturen van de vlop) dan bestaat er de mogelijkheid dat je van verdere deelname wordt uitgesloten.

10. In het geval van niet aankomen van een vlop, of ernstige beschadiging van de vlop, is het aan de aanbieder en ontvanger, om dit onderling te regelen. Ga dit dan ook aub niet in het topic uit lopen vechten. Dit loopt al snel op een welles-nietes spel uit en daar is niemand bij gebaat. Er is geen strakke regel omtrent het wel of niet opnieuw opsturen van vlop in geval van vermissing of niet aankomen, het ligt er aan of de aanbieder dit zelf aanbiedt of niet. Voor de sfeer is het natuurlijk wel zo leuk

11. Wanneer je een vlop hebt ontvangen, is het natuurlijk leuk als je dit ook meldt in het topic, het liefste ook met een foto van je nieuwe hebbedingetjes! Je mag er van uitgaan dat jouw Mysteryvlopper veel werk heeft gestoken in jouw vlop, dus is het wel zo aardig en leuk om er ook melding van te maken als je jouw vlop hebt ontvangen.

12. Enkel en alleen wanneer besloten wordt om de regels van de Mystery-vlop aan te passen, zullen ze in deze OP komen te staan. Zelfbedachte regels of wijzigingen zijn niet van toepassing en ook niet geldig, zolang ze niet in de OP staan.

up beschrijving staat er bij:D

is vlop ‘envelop?’
Succes trouwens, hopelijk heb je bij deze meer succes (:

is vlop ‘envelop?’
Succes trouwens, hopelijk heb je bij deze meer succes (:

ja:) x

uppp

Hmm leuk idee, maar eigenlijk moet ik dan minimaal ¤10 + verzendkosten van ik neem aan ¤6,95 omdat het als pakketpost verstuurd moet worden… = dus minimaal ¤16,95 totaal betalen. Vind ik eerlijk gezegt een beetje duur, en al helemaal als het aan iemand gericht is die ik niet ken. :wink:
Maar zie dit maar als een upje

het kost je alleen de verzendkosten x

Hmm ik snap je niet helemaal, want er staat:

1. Er worden geen verzendkosten of andere financiële tegemoetkomingen van de ontvanger gevraagd.
  2. De totale waarde van de vlop bedraagt minimaal 10 euro. Meer mag dus altijd, minder niet.
    Dus hoe kan het je alleen de verzendkosten kosten als jij het ontvangt?

aan de spullen die je der in doet maar het mogen spullenvan jezelf zijn die je niet meer gebruikt
jij maakt er bijv 1 voor mij en iemand anders of ik voor jou x

up

Hmm nouja ik vind het een beetje onduidelijk allemaal maar zal wel.
Succes met je topic :wink:

djw

up

ik dacht dat je hier al een andere topic over had? Of heb ik het mis?

die is anders:)

Uhm, nouja succes.

Oh okee, sorry dan. Veel plezier ermee. :slightly_smiling_face:

dankje

upje