Mysterie popstar!

hoi
Ik kijk af en toe popstars, ik vind het eigenlijk helemaal niets met die mysterie popstars erin. maar nu wil ik wel weten wie ze zijn… hebben jullie enig idee?

een van de jonges is volgens mij Robin Zijlstra…
wie denken jullie dat mysterie popstar is?

Ja, wat jij zegt denk ik ook wel.
Maar ik vind het echt achterlijk die mysterie popstars, die gaan toch altijd door omdat het een BN’er is en omdat het meestal al iemand is die zingt…

Dat is zo’n verschrikkelijke onzin… net zoals the mask bij uri geller toen. dat is alleen maar zodat meer mensen gaan kijken. echt belachelijk

precies ik vind het ook gewoon klikklareonzin…

ik vind het ook echt dom.

Ik vind het ook nergens op slaan. Ik weet zeker dat die rode Dewi is

ojaa dewi dat zij een vriendin van mij ook al!

Ja ik vind het inderdaad ook belachelijk, alleen maar voor de kijkcijfers, en het is sowieso niet eerlijk, want die ‘‘mysterie popstars’’ hebben waarschijnlijk ook veel meer ervaring als die andere kandidaten…
Maargoed, ik dacht eigenlijk dat 1 van die mannen Sascha Visser was, hhaaha, zal wel niet…

Dewi volgens mij is rood of paars weet het ff niet meer:P
En robin zijlstra (heet die zo??!) Is die jongen

Ik heb géén idee

Maar ik was gisteravond toevallig tot best laat tv aan 't kijken omdat ik nog een tekening af moest maken voor vandaag
en toen was ik ‘De Slimste’ aan het kijken…
Toen hadden ze het op een gegeven moment over je IQ etc.
Dat 100 het gemiddelde is, dus als je 120 hebt ben je slimmer als het gemiddelde… Toen maakte zo iemand een opmerking van “En als je een IQ van 40 hebt… dan doe je auditie voor Popstars!”

Ik moest zó hard lachen hehe.

Oke, dit is best off-topic!
:'D

Vind het ook dom trouwens, maar toch wil ik wel weten wie het zijn. En dat willen de meeste wel volgens mij, dan bereiken ze er wel mee wat ze ermee willen bereiken.
Maar ik vind het maar irritant:P

Zo’n topic heb ik ook al.

Ik vind dat echt heel dom net als de rest van het programma eigenlijk…

ja ik vind het ook echt dom slaat nergens op;P
en ik dacht dat 1tje sascha visser was xD

Robin zijlstra weet ik wel zeker, en nu ik hier Dewi zie staan kan dat ook best ja. Die bruine, uh ik heb geen idee. moest een beetje denken aan zo’n bruine vrouw die al eerder meegedaan heeft aan popstars ofzo. zij heeft ook een kind. maaree ja ik weet niet of zij genoeg ‘bekende nederlander’ is om mee te doen.
en ik vind het trouwens echt dom dat ze zichzelf niet bekend maken, zeker dat als ze eruit worden gestuurd ze het ook niet zeggen.

dat denk ik ook!!

Die rode is zeker Dewi, die stem herken ik uit duizenden! :ok_woman:

HAHAHA , dan heeft mijn vriend zeker een IQ van 40!
(Voor mensjes die kijken; Davey, ookal meegedaan aan Idols, waar je ook een IQ van 20 voor moet hebben)

Ik moest echt lachen toen ik dit zag :upside_down_face: