MYscara

Ik wil graag voordat ik op vakantie ga myscara!
(dit is semi-permanente mascara, die je wimpers krul, dikker maakt en kleurt en waterproof!!)

Nu had ik twee vraagjes:

• Is dit hetzelfde als je wimpers verven? (ik krijg het idee dat myscara meer effect heeft…)
  • Ik ben op zoek naar een salon bij mij in de buurt maar via google kom ik niet ver! Weet iemand waar je deze behandeling kan doen? (Ergens bij Hengelo (ov)/Deventer)

Alvast bedankt!!

http://www.beautygloss.nl…eauty-by-lisa/#more-14533

Nog nooit van gehoord! Heb net zelf wimperverf gebruikt, maar dit lijkt me toch net iets handiger :grinning:

@Tanja20
Hier had ik het inderdaad gezien…
Maar niet echt in de buurt :wink:

Als ik jou was zou ik wimper extensions laten zetten, ik vind myscara echt niet mooi.

Ik zou eerder je wimpers dan verven ofzo, die Myscara vind ik niet zo mooi staan, vooral niet op de onderste wimpers.

En Myscara krult je wimpers niet.

En je kan toch naar dat meisje mailen dat het bij Mascha heeft gedaan. Want zij is verdeler voor de Benelux, dus zij zal het wel weten.

Dat is handig! Waar haal je dat?

Ik had er een topic overgemaakt → http://forum.girlscene.nl…at/list_messages/240810/0

Hierin vind je uitleg, waar ik het heb gekocht en een review :wink:

^ is die waterproof?

Het is verf, dus ja, dat is waterproof…

WAUW dit is gaaf, ik verf ze altijd.

Ik zou echt wimperextensions nemen hoor. Al kijk ik naar Mascha’s wimpers vind ik die MYscara echt te spinnenpootachtig.

Ik vind dit echt zo ongelooflijk leuk! Alleen vind ik het te duur worden om elke 3 weken 45,- euro te moeten betalen. Dan verf ik ze liever zelf, wat (als het goed is!) 5 weken blijft zitten voor 5 euro (:

Het lijkt mij dat je dit topic hebt aangemaakt na het zien van Mascha’s filmpje over MYscara. Heb je wel geluisterd naar wat er wordt vertelt in het filmpje? Jouw eerste vraag kan ik alleen al beantwoorden na het kijken en beluisteren van dat filmpje. Als je dan verder klik naar de links voor meer informatie dan kan je al je vragen daar uit halen.

Als je naar de website www.myscara.nl gaat dan kan je daar zoeken naar salons!