Myn vriend sloeg me.

[i]Okee, als je de titel leest denk je gelijk dat hij echt een klootzak is, maar dat is hij absoluut niet. Dit is er gebeurd;

Donderdagavond hadden we heel erg ruzie, die uit de hand liep. Uiteindelijk heeft hij me een klap in m’n gezicht gegeven. Ik ben toen gelijk naar huis gegaan, en heb hem 2dagen genegeerd, totdat hij bij mij aanbelde, en ik dus wel open moest doen. Hij heeft echt honderd keer sorry gezegd. Hij weet dat ie fout zat, en beloofd
het nooit meer te doen.

Natuurlijk weet ik dat hij dit niet hoorde te doen, maar ik hou zo niet normaal veel van hem! En ik weet dat hij ook van mij houdt. Vriendinnen zeggen dat ik hem moet dumpen, maar ik wil hem niet kwijt.
M’n verstand zegt dumpen, maar m’n hart zegt uitpraten en afspraken maken.

Wat zeggen jullie?

ps; ik ben 14, hij is 16.
&hij is vroeger thuis geslagen.
misschien heeft het daarmee te maken?[/i]

ik had hem denk ik nog een kans gegeven,
en mocht die het de volgende x nog een keer doen…
een mes onder zn strot houden xD
maar ik had hem zowiezo terug geslagen,
ma zo ben ik he
x

hmm, als je vriend je slaat is echt niet goed.
ook al was het niet zijn bedoeling.
ik had het uitgemaakt.
maar is het echt aan jou.

Liefs x

Was hij echt agressief tegen je en sloeg hij je hard of was het meer zo’n klap van hou je mond?
Het kan misschien wel aan zijn thuissituatie van vroeger liggen maar dat geeft hem nog niet het recht jou te slaan. Ik zou het niet uitmaken, maar als hij nog een keer ook maar agressief tegen je is toch wel, dat kan gewoon niet. En praat goed met hem waarom hij het deed.

Vraag eens waarom hij het heeft gedaan - en dan niet als reden ‘omdat ik boos was’ accepteren. Ik bedoel, wat voor een intense haat moet hij hebben gevoeld om z’n vriendin te slaan, waar hij van houdt (als het goed is)? Dat zou ik eerst vragen. Ik zou hem denk ik nog een kans geven, want die liefde stop je ook niet zomaar. Iedereen maakt fouten, en dit is toevallig een grote fout. Hopelijk heeft ie er van geleerd. Als hij het nog een keer doet, moet je wegwezen =).

Je kunt hem nog 1 kans geven, maar als hij het dan nog een x doet, meteen dumpen!
en misschien kan hij naar een maatschappelijk werker of en psycholoog?
Maar maak hem zeker duidelijk dat dit de allerlaatste keer was!!

succes.:slightly_smiling_face:
xxx

ik zou hem ook nog een 2e kans geven… en inderdaad de volgende keer het gewoon zonder pardon uitmaken… want dit kan echt niet :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het wel te maken heeft dat hij vroeg thuis geslagen heeft.
Maar daar moet hij wel hulp bij zoeken vind ik.

En inderdaad uitpraten en afspraken maken. Geef hem 1 kans.

mijn ex vriend had mij ook geslagen toen ik zwanger was, het is nu uit heb hem geen kans gegeven.

als het 1 keer gebeurd, dan gebeurt het soms wel vaker

Iedereen verdiend een 2e kans.
Pas erop dat het niet vaker gaat gebeuren want dan moet je hem niet steeds opnieuw en opnieuw gaan vergeven.

Ik persoonlijk zou 'm geen 2e kans gunnen. Niemand hoort je te slaan/pijn te doen, hij hoort met z’n tengels van je af te blijven. Ook al bood hij z’n excuses aan, het was een reactie waar hij niet bij nadacht. Dan heb je kans dat hij het de volgende keer weer doet, en weer net zo hard z’n excuses aanbiedt (waar je dan weer niets aan hebt).
Als ik jou was had ik het uitgemaakt.

Ik zou hem wel een tweede kans geven; maar tegelijkertijd zou ik toch opletten dat het niet uit de hand loopt en hij je meer en harder gaat slaan. (Te veel films gekeken.)

Enough gezien? :stuck_out_tongue:

Iedereen verdient een 2e kans. Gaat het weer fout? Dumpen.

dumpen

Nou als m’n vriend het deed, dan was het gewoon samen echt uitpraten.
En zou hem een 2de kans geven. Ik ben wel zo iemand die snel iemand vergeeft. Maar luister gewoon naar je eigen hart. Maar iemand verdient (meestal) wel een 2de kans hoor. En misschien heeft het er inderdaad mee te maken dat ie vroeger geslagen thuis is.

Afgelopen.

Als hij je slaat is het klaar.