myn boy woont ver weg..

hee.

ik kom net terug van vakantie.
en ik moet zeggen… het was geweldig.

maar een probleem!

daar heb ik de aller leukste jonge ooit ontmoet.

maar…

ik woon in de buurt van heerenveen… en hij in rotterdam

trein kaartjes zijn duur… en mijn ouders zijn niet gek om me te gaan brengen elke x.

xx

Mijn vriend woont ook verweg
Ik woon in noord holland & hij in Gelderland, maar wij werken allebei dus dat gaat wel (kan hij ook niet naar jou toe?)

uhmm

mijn moeder heeft wel voor gesteld om een x daar heen te gaan.
of dat wouter naar mij mocht komen

maar… we zijn allebei ongeveer 14…

en dan is dat best wel jong om … tja naar de andere kant van nederland te gaan.

snapje.

tja, als je niet met de trein kan/wil/mag dan weet ik het ook niet meer.

misschein als je gaat sparen ofzo… en dan een keer een weekendje of in de vakanties…
misschien kun je een bijbaantje zoeken om de treinkaartjes te betalen…

zit met t zelfde probleem… ik ben blij dat ik korting heb met de trein en dus het al wat meer mogelijk wordt :slightly_smiling_face:

hoepn voor jou dat t gaat lukken om m nog te blijven zien!

Reis halverwege en ga daar naar de film ofzo?
Mijn vriend woont ook ver weg, maar ik ben 20. En brabant gelderland is maar twee uur. maar het gaat prima al een jaar verkering. Bij AH zijn ook goedkopere treinkaartjes te koop.

Als het liefde is, komt het wel goed :slightly_smiling_face:

Mijne woont ook verweg. Ik woon in deventer, en hij in den haag. We hebben elkaar in 1 maand nu drie keer gezien, maar hoe vaker ik hem zie, hoe erger ik hem mis…

En zoals hierboven staat. Als het liefde is, komt het wel goed.

als je echt super verliefd op hem bent ,kun je op hem wachten 1 of 2 jaartjes zodat je dan met de trein kan gaan. en in die tussentijd kan je net zoals hierboven halverwege gaan, en dat je jouw moeder even over haalt om je af en toe te brengen en andersom :slightly_smiling_face:

mijn vriendje woont ook in zwolle en ik in groningen,
maar afstand moet de liefde niet tegenhouden vinden wij c:

mijn soort van ex, woonde 85 km van mij af. we hebben het uitgemaakt maar we zijn nog steeds verliefd op elkaar… We spreken nog wel af, alleen niet zo vaak. We mochten elkaar maar eens in de 2 weken zien, en op deze leeftijd is dat echt lastig. we werden er allebei chagrijnig van en verdrietig dat we niet bij elkaar konden zijn. Ik mis hem heel erg, maar ik weet dat het gewoon niet kan.
ik dacht echt dat hij de ware voor me was, dus wie weet over een paar jaar…

en nee afstand moet inderdaad de liefde niet tegenhouden, maar op 15jarige leeftijd is het heel moeilijk en ik voelde me meer dan de helft van de tijd zwaar kut… en we mochten niet met elkaar logeren dus het was een dag in de 2 weken.

Idd je moet er wel wat voor over hebben

Je kan moeilijk op je fietsie gaan

.