myn bff doet clode met de jongen die ik leukvind?

ik was verliefd op z’n jongen in myn buurt. maar hij vond mij niet leuk… volgens mij dan ehh. want ik heb wel gehoord van mensen dat het zo was… en daarna niet meer ofsoo… maar myn beste vriendin wist dat en ging echt heel close doen… voor myn gezicht. en gaat ze my al die dingen vertellen. op nieuwjaar was het helemaal erg… ik was met haar buiten in de nacht en hem en zijn vriend. hij gaf mij een knuffel … en zij begon opeens heel close te doen en heel later. toen ik naar huis ging heb ik er pas vertelt dat ik hem niet meer leuk vond, wou alleen ff haar reactie zien wat ze zou doen als echte vriendin…
we zijn nog wel vriedinnen maar heb ik het toen wel goed aangepakt…
mijn beste maar deze herinneringen verlies ik niet meer.

Leer eerst eens normaal typen.

clode, ja?

Dus?
En kan je ook normaal typen:)

Als je normaal Nederlands typt ben je makkelijker te volgen.

Ik snap er helemaal niks van.

1. Leer normaal typen.
  2. Als die vriendin weet dat jij hem leuk vind is ze naar mijn mening geen echte vriendin, of op zijn mist jaloers.
  3. Waarom heb je gezegd dat je hem niet meer leuk vind?
  4. Wat is je vraag? Of wilde je gewoon iets kwijt?

ik eh, kan dit niet lezen.

Je typt ontzettend irritant,
En waarom zeg je in vredesnaam tegen die vriendin dat je hem niet meer leuk vindt? Dan denkt zij natuurlijk ook van ‘Yeah nu ga ik er met hem vandoor’, Logisch.

Ik was verliefd op een jongen in mijn buurt, maar hij vond mij niet leuk. Volgens mij dan. Want ik heb wel gehoord van mensen dat het wel zo was, maar daarna niet meer. Mijn beste vriendin wist dat en ging heel close doen met die jongen dus. En ze heeft toen tegen haar vriendin vertelt dat ze hem nog wel leuk vond. En nu groeien ze uit elkaar.

ik leren typen ik. ik kan heus wel typen dat van jou is nog erger dan dat van mij.!

dat kwam niet daardoor, ze moest in het eerste naar de mavo zakken…

hahahaha. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dat bedoelde ze natuurlijk als grapje omdat jij ook zo typt ongeveer.

ik heb het al gevraagd maar ze weet niks

Maar wat wil je nu dat wij zeggen?

Maar wat is nu precies je vraag? Of wilde je dit gewoon even kwijt…

Mijn mening is in ieder geval dat je vriendin niet echt leuk is (en wss jaloers)… maar dat t niet slim was van je om te zeggen dat je hem niet meer leuk vind.

Ik denk dat ze dat bewust gedaan heeft…Haha.

nee hoor dat van mij klinkt tenminste nog naar normale taal zoals my=mij maar dan korter en klinkt hetzelfde

Volgens mij hebben we hier een troll… Wie checkt fokforum even?

jij antwoord tenminste nog wel normaal.