Myn beste vriend is verliefd op me.

Voor degene die geen zin hebben om het hele verhaal te lezen maar toch willen reageren; de kern staat dik gedrukt onderaan. ;p

------------------------------------------------------------------------------------

Myn beste vriend is al 6 maanden verliefd op me; eerst dacht ik dat het een grapje was maar dat bleek het dus niet te zyn.
Het is dat ik aan heel veel dingen by hem begin te twyvelen byvoorbeeld;

• terwyl hy ‘verliefd’ op me is heeft ie al 2 vriendinnen gehad
  • hy vond ondertussen een ander meisje leuk

Maar dan heb ik zoiets van; als je écht verliefd bent dan ga je toch echter alleen voor die ene persoon?
Hy is ook onwys veranderd; eerst was hy echt zo’n relnicht en had een enorme ego maar nou doet ie echt heel erg anders; eerst zei hy nooit&never; dankjewel & sorry etc. en nou opeens wel en zulke dingen.
Hy zegt ook van die dingen van; je moet weten dat ik écht van je hou en dat ik je echt wil enzo.
Tuurlyk voel ik me wel gevleid enzo, maar ik twyfel gewoon; ik heb niet echt het gevoel dat ik echt méér voor hem voel dan alleen dat ie me beste vriend is.

Ik heb 3 vriendinnen om hun mening gevraagd en ze zeggen alle 3 wat anders.
-De eerste zei; dat ik het kan proberen & dat uitmaken altyd kan ;;
maar ik heb zoiets van; als ik het over 3 dagen niet zit zitten dan is het toch lullig om het 3 dagen later uit te maken?
-De tweede zei van; als je twyfelt moet je het niet doen;;
maar ik weet alleen zelf niet wat ik wil
-De derde die zei; ik weet dat je van hem houdt en hy van jou en het is zonde als je je ware laat gaan. ;;
maar dat is het nou; ik weet gewoon niet wat ik echt voor hem voel.

Hy heeft me al echt onwys vaak verkering gevraagd maar ik blyf telkens zeggen dat ik het niet weet omdat ik het ook echt niet weet hehe.

Iemand een idee hoe je erachter kan komen wat je voor iemand echt voelt [& vooral als het je beste vriend is.]

Zooo hehe, dat moest er even uit.
Alvast bedankt & bedankt voor het lezen.
xx

sorry maar ben jij vrienden dan met zo’n ‘relnicht’?
zo iemand zou ik niet beschouwen als mijn beste vriend.

maar nog: ik weet niet wat je moet doen.

probeer t gewoon,
neem verkering met hem
en als je denkt dat t toch niks is…
dan dump je 'm weer (:

niet doen.
gaat de vriendschap dood van, en als je twijfelt kun je het beter laten.

mee eens.
Je hebt een goede band met je beste vriend, en als je met hem neemt kan je vriendschap met hem op het spel staan.
En zeker als je twijfelt moet je niet met hem nemen.

Ja dat is ook een van de reden waarom ik twyfel en ik heb dat ook tegen hem gezegd maar hy zegt dan van;
ik blyf altyd van je houden & al gaat het uit we blyven vrienden.

maarja achter is het altyd makkelyker zeggen en al blyven we vrienden; ik denk dat de vriendschap ook wel veranderd …?

Dat heb ik ook gehad!
Alleen ik wist toen echt gewoon zeker dat ik niks meer voelde voor hem dan alleen vriendschap enzo, en nu is het over en we zijn gewoon nog steeds even goede vrienden.

Maarja, als je twijfelt zou ik het niet doen! Het is heel verwarrend omdat het je beste vriend is en je waarschijnlijk ook veel met hem omgaat.

SUCCES

Nee, want je weet niet of de vriendschap nu nog wel hetzelfde kan blijven tussen nu hij heeft gezegd dat hij haar leuk vindt. Ik zeg: proberen :slightly_smiling_face:

Je moet kiezen, en zo snel mogenlijk.
Wel of geen relatie met hem.
je kan het natuurlijk altijd proberen, en kijken of er ‘‘het houden van’’ gaat groeien.
Maar wil je niks met hem, hou hem vooral niet aan het lijntje, gelijk vertellen dat je niks verder met hem wil!

Ik zou maar gewoon afwachten totdat je zeker weet wat je wilt, in plaats van iets proberen waar je misschien spijt van krijgt…

Come on, je gaat niet een ‘uitprobeer-relatie’ beginnen met iemand die wél zeker weten verliefd op jou is. Dat is gewoon zielig. Je voelt het echt wel als je verliefd op iemand bent, gewoon aan hoe je je voelt als je bij hem bent enzo. Als dat niet het geval is, is het jammer. Maar ga die jongen dan niet onnodig pijn doen ofzo.

ik heb het ook gehad, we ware toen ookal vet goede vriende,
ma ik voelde nicx vooor hem op die manier, hij was & is nog steeds me beste vriendje :grinning:
hahaha en hy heeft ondertusse een vriendin enzo,
dusja, ma ja hoe je erachter kan kome of je egt verlieft op iemand bent,
geen idee :blush:

Ik weet het niet. Ik heb nu ook een liefje en dat was voor het iets werd een hele goede vriend van mij, en eigelijk ben ik er ook dr ook niet verliefd op. Ik ben namelijk al jaaaren op een andere jongen die ik maar niet uit mijn hoofd kan zetten. Maar nu voel ik mij dus “schuldig” omdat ik het gevoel heb dat ik hem gebruik, ook al zie ik hem graag maar dan op de vriendschappelijke manier (denk ik). Maarja, jij bent nu niet meteen op iemand anders dusja, het kan heel leuk worden en mss groeien die gevoelens nog wel (: maar als het niks word en je maakt het uit, dan is dat wel vrij fataal natuurlijk. maar goed, ik kom er zo achter dat ik veel dingen aan het vertellen ben maar nog niet echt een raad heb gegeven, maar kzou zeggen: probeer het gewoon (;

Als je twijfelt zou ik niet met hem nemen, ik denk niet dat je je twijfel daardoor afneemt en dan voel je je alleen maar extra schuldig als je het uit moet maken. Denk niet dat je vriendschap dan nog snel de oude wordt.

Misschien kan je wel een paar test-dates doen om te kijken wat je nou echt van hem vind :slightly_smiling_face: (maar laat het hem wel duidelijk weten wat je intenties ermee zijn)

Ik vind het wel erg raar dat ie ondertussen met een ander meisje heeft gehad hoor, maar jij weet vast beter of je hem wel echt kan vertrouwen :wink:

Ik weet het niet… zegt hij het serieus?
Zo niet, dan zou ik het niet doen!
Ik weet ook nooit wat ik wil en wat ik voor iemand voel… maar als je bij hem bent… zou je dan met hem willen zoenen?
enne, heeft hij al eens iets bijzonders voor je gedaan? (zo niet, dan zou ik het niet doen!!, hij moet maar bewijzen dat ie van je houdt!!) :stuck_out_tongue:

Als je twijfelt moet je het niet doen. Je hebt kans dat je op deze manier je hele vriendschap verpest.
En als je een relatie met iemand wilt, voel je dat echt wel…
Het gaat niet alleen om wel of niet willen zoenen als je bij iemand bent…
Het gaat gewoon om het gevoel. En als het gevoel er is, dan weet je dat gelijk… En anders kun je wel verkering nemen enzo… Maar dan weet je zelf niet eens zeker of je wel verliefd bent…
En dat is oneerlijk voor hem, maar ook voor jezelf…
En het feit dat hij nu al zegt dat hij van je houdt (op een verliefde manier) is raar. Ik bedoel, als vrienden enzo kan dat wel, maar als hij nu al van je houdt, terwilj hij nog niet eens een relatie met je heeft, is dat best ehh snel…?

Dus ik zou er als ik jou was echt nog eventjes goed over nadenken… Maar als je het mij zou vragen zou ik het niet doen.

ja dat is ook nog een goede; zeggen dat ie moet bewyzen dat ie van me houdt. maar wat dan? ;p

Liefde moet wel van beide kanten komen, als je twijfelt zou ik het niet doen. Maar het is jouw keuze :slightly_smiling_face:

een serenade !
zie dit maar als een upje want ik weet even geen nuttige dingen…

dat zegt myn vader ook ;p
& een vriendin zegt dat als je het met elkaar hebt dat de liefde ook kan groeien; maarjaa wat is nou goed.