Voor degene die geen zin hebben om het hele verhaal te lezen maar toch willen reageren; de kern staat dik gedrukt onderaan. ;p
------------------------------------------------------------------------------------
Myn beste vriend is al 6 maanden verliefd op me; eerst dacht ik dat het een grapje was maar dat bleek het dus niet te zyn.
Het is dat ik aan heel veel dingen by hem begin te twyvelen byvoorbeeld;
- terwyl hy ‘verliefd’ op me is heeft ie al 2 vriendinnen gehad
- hy vond ondertussen een ander meisje leuk
Maar dan heb ik zoiets van; als je écht verliefd bent dan ga je toch echter alleen voor die ene persoon?
Hy is ook onwys veranderd; eerst was hy echt zo’n relnicht en had een enorme ego maar nou doet ie echt heel erg anders; eerst zei hy nooit&never; dankjewel & sorry etc. en nou opeens wel en zulke dingen.
Hy zegt ook van die dingen van; je moet weten dat ik écht van je hou en dat ik je echt wil enzo.
Tuurlyk voel ik me wel gevleid enzo, maar ik twyfel gewoon; ik heb niet echt het gevoel dat ik echt méér voor hem voel dan alleen dat ie me beste vriend is.
Ik heb 3 vriendinnen om hun mening gevraagd en ze zeggen alle 3 wat anders.
-De eerste zei; dat ik het kan proberen & dat uitmaken altyd kan ;;
maar ik heb zoiets van; als ik het over 3 dagen niet zit zitten dan is het toch lullig om het 3 dagen later uit te maken?
-De tweede zei van; als je twyfelt moet je het niet doen;;
maar ik weet alleen zelf niet wat ik wil
-De derde die zei; ik weet dat je van hem houdt en hy van jou en het is zonde als je je ware laat gaan. ;;
maar dat is het nou; ik weet gewoon niet wat ik echt voor hem voel.
Hy heeft me al echt onwys vaak verkering gevraagd maar ik blyf telkens zeggen dat ik het niet weet omdat ik het ook echt niet weet hehe.
Iemand een idee hoe je erachter kan komen wat je voor iemand echt voelt [& vooral als het je beste vriend is.]
Zooo hehe, dat moest er even uit.
Alvast bedankt & bedankt voor het lezen.
xx