MyFitnessPal vrienden gezocht

Hallo!
Er was hier al een heel oud topic over, maar ik dacht dat een nieuwe geen kwaad kon.
Ik ben sinds kort overgestapt van fatsecret naar myfitnesspal om zo mijn eten en vooral de samenstelling hiervan in de gaten te houden.
Ik heb alleen nog niet zo veel vrienden in de app en het lijkt me juist leuk om elkaar te motiveren en tips te geven! Zijn er meer mensen die mfp gebruiken?

Mijn doel is om mijn macro’s en caloriedoel te halen en om gespierder te worden (ook vetpercentage omlaag, niet per se kgs eraf). Ben overigens 22 jaar en student.

Mijn gebruikersnaam is: sophoclesz

Wauw, heb net een topic aangemaakt met precies dezelfde vraag!
Leuk. Mijn gebruikersnaam is: pollepel
Echt geen idee hoe ik bij die naam kom :’)
Ik ben wel een stuk jonger dan jij, ik ben 16 jaar en woon nog thuis.
Mijn doel is om ongeveer 5 kilo af te vallen of om te zetten in spieren.
Ik hoop dat er nog meer reacties komen!

Ik weet niet zeker of ik je kan vinden, klopt het dat je profiel aangeeft dat je 20 bent?
Leuk om elkaar te volgen ^^

Ik wil ook graag mee doen!

Ik ben 17 jaar

Jaa klopt! Je moet nl 18 zijn om t te mogen gebruiken :’)
Leuk idd!

OMYGOD GEWELDIG heel lang geleden ook zown tolic aangemaakt niemand regaeerde volgenmij , yes mijn naam is paulinesdairy omg k ga jullie toevoegen yes

Yay wat leuk :upside_down_face: ! Ik ben ook pas begonnen met MFP en het bevalt erg goed. Ik ben studente, 20 jaar en inmiddels 4 kilo afgevallen. ik wil nog zo’n 4 kilo eraf en meer spieren krijgen. mijn naam is healthysphinx

Ik kan geen van jullie toevoegen omdat ik alleen maar mensen kan toevoegen vanuit mn contacten, email of facebook. Staat nergens gebruikersnaam tievoegen, echt raar! Ik wil ook meedoen!

Misschien dat jullie mij kunnen toevoegen als je wilt.

mijn gebruikersnaam is Demirodenrijs :slightly_smiling_face:

Super leuk!

LouellaAimee !

Jaa reacties! Super fijn. Ik zag inderdaad een oud topic hierover die niet zo veel reacties opleverde en ik vreesde dat hetzelfde zou gebeuren.

Voeg me vooral toe :slightly_smiling_face: als het goed is heb ik jullie nu allemaal toegevoegd / uitgenodigd :slightly_smiling_face:

Houden jullie je aan het aantal calorieën dat mfp adviseert? Soms is dat namelijk wel erg weing, en omdat ik mijn sportcalorieën niet terug wil eten (het schijnt dat de verbrande calorieën niet erg accuraat zijn) heb ik hem nu wat hoger ingesteld. En dan zie ik wel hoe het uitpakt (of ik afval/gelijk blijf).

MFP adviseert idd wel iets aan de lage kant, ik probeer gewoon alle voedingsstoffen binnen te krijgen, met name mijn eiwitdoel, en dan zit ik meestal rond de 1500-1700, wat ik prima vind :slightly_smiling_face:. Eten jullie ook extra eiwitten?

Ik heb m’n macro doelen nu ingesteld als 40%-30%-30% (kh-vt-e), dus 10 procent meer eiwit dan wat de app als standaard aangeeft. Ik probeer die verhouding aan te houden maar let nog niet op het aantal grammen zelf. Het is not een beetje uitproberen. Omdat ik weinig vlees eet moet ik wat meer bonen en dergelijke gaan eten maar dat is wennen.

-

Eindelijk MFP buddies!! :upside_down_face:

Jaa nog meer mensen, leuk!

Ik wil heel graag mee doen, alleen ik kan de app niet vinden in de playstore.

Ik ben overigens 23 en ik wil 5 kilo afvallen! !!

Je kan hem vinden als CalorieënTeller (en daar staat dan als ontwikkelaarr myfitnesspal bij)

Even een upje omdat ik graag meer nederlandse mfp buddies wil :relieved: Mijn naam: Healthysphinx

Mijn account is Chntalx