My Sweet 16

[i][b]Haaaii!
Over 2 maanden word ik 16! Ik wil hiervoor een feestje geven met mijn vriendinnen. Hebben jullie nog leuke tips of misschien een leuk thema?

Hoe hebben jullie je Sweet Sixteen gevierd?
xxx :couplekiss_man_woman:[/b][/i]

Mijn sweet 16 heb ik gevierd in me achtertuin. met me beste vrienden.
Dát is een topfeest (: ipv met allemaal mensen die ik maar half half ken.

thema avond met film make over spelletjes slaap party

jha ik zou het ook wel willen weten. ik wordt ik mei 16 en ik zou ook graag een leuk sweet 16 willen vieren;)
ik hou deze topic in de gaten:D

ja, dat heb ik ook gedaan.

Ik heb eens als uitnodiging zo van die plastieken prinsessenkroontjes gekocht bij de Wibra ofzo, en daar mijn uitnodiging aan gehangen (:
Vond ik zelf echt leuk en origineel, en als ze dan later dat kroontje nog eens tegenkomen op hun kamer, moeten ze weer eens aan jou denken :grinning:

Echt een leuk ideee!!

Bij mijn verjaardag is het nog te koud om in de tuin te vieren. Maar als het zomer is dan is het lekker om je verjaardag in de tuin te vieren!

Dat brengt me op zoon leuk idee! , dankje ; D

Ik had een gezellige avond met 12 vrienden… film avondje en lekker bijkletsen… vind ik al helemaal niet erg (:

's avonds chillen bij my thuis(15 mensen), beetje muziek beetje drank. Rond 12uur uit gaan, weer met zn allen om 4uur met de nachtbus terug. Toen nog weer thuis gezeten en pizza gegeten, toen bleven 8 slapen en derest ging zelf weer naar huis. We sliepen half 7 (:

gezelligheid x

Van harte Gefeliciteerd alvast! :couplekiss_man_woman:

thnx

gezellig met vriendinnen high teaen :slightly_smiling_face:
samen lekkere dingen bakken (koekjes, brownie, cake, chocolade fondue)
en dan daarna alles opeten met een leuke film erbij

@vero123: aan zoiets dacht ik ook.
@flowerkiss: leuk idee!
@MoosLove: thanx
@Obliviate: goed idee

Wie heeft leuke ideeën voor een soort make-over/ beauty-avondje?
Hoe orginiseer je dat??

wat flowerkiss zegt! :grinning:

[i] Nou… je zorgt er eerst voor dat je Make-up hebt , en een paar vriendinnen :grinning: Dan gaan jullie elkaar opmaken… maken jullie foto’s etc…

simpel toch :grinning:[/i]

En ik ben 14… dus nog geen sweet sixteen voor mij :stuck_out_tongue:

@Esske__: Dankje! Over twee jaar komt jouw sweet 16!

Gewoon met maskertjes, popcorn, meidenfilm enzo (:.
Ooh nagels lakken, gekke foto’s maken, taart bakken?, chatroulette ;p, en dat was ongeveer alle inspiratie die ik heb.