My Story.

Dit is een verhaal dat ik zelf echt heb meegemaakt.
Ik hoop dat jullie het goed gaan vinden. Dit is mijn eerste verhaal dat ik schrijf.
Hier al een klein stukje.

‘Melissa! Melissa!’ riep mijn broer door de kamer. ‘Eeuuh wat?’ vroeg ik half slaperig.
‘De politie is er!’ zei hij. ‘Waaaat?!’ riep ik. Ik deed snel mijn kleren aan, haren borstelen, en ging naar beneden. Daar stonden ze 2 politiemannen met gewone kledij aan.
‘Wat is er?’ vraag ik. ‘We nemen je mee naar het politiebureau en daarna gaan we naar de jeugdrechter’ zeiden ze. Ze namen me mee de auto in.

Doorgaan?
Reactie’s en opmerkingen zijn welkom.

Ja, ik ben wel benieuwd!

Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat.

verder ^^

Na een kwartiertje in de auto gezeten te hebben, ben ik aangekomen op het politiebureau.
‘Ga maar in de eetzaal wat televisie kijken’ Zegt een politieman.
‘9 uur smorgens is er echt niets op tv hé’ denk ik bij mezelf.
1 uur later zit ik daar nog steeds. Er komt een polietieman binnen. ‘Hee weet jij waneer wij vertrekken naar de jeugdrechtbank?’ vraag ik. ‘Pas om 3 uur’ zegt hij.

Na 3 uur stap ik terug in die auto. Na 3 kwartier zijn we aangekomen. De jeugdrechtbank is net een kasteel met een brug en een vijver daar rond. Met de 2 politiemannen wandel ik naar binnen. ‘En wat als ik nu ga lopen?’ vraag ik. ‘Dat lukt je toch niet, we halen je toch wel in’ zegt hij.

Wat heb je dan gedaan?:face_with_raised_eyebrow:

Zul je nog wel lezen :wink:

Waha ik ben te nieuwsgierig XD

Nog een klein stukje, genoeg geschreven vandaag :slightly_smiling_face:

In de cafetaria moeten we nog even wachten voordat we binnen kunnen. Na een tijdje wachten komen ze ons halen. Mijn moeder is er ook. De jeugdrechter zegt dat ik naar mol moet omdat ik niet meer naar school ga. Ik kon nog geen eens meer afscheid nemen van mijn moeder en ze hadden me al terug meegesleurd naar de auto.

up

Is dit echt waar???

Ja, is echt gebeurd :wink: