my story, need some advice..

Heej iedereen, ik ben een studente van 20 en wil even mijn verhaal kwijt. Ook al heb ik genoeg vrienden en vriendinnen, toch wil ik eens advies horen van anderen en wil ik weten hoe jullie er over denken. Mijn verhaal gaat zo… Ongeveer twee jaar geleden leerde ik een jongen kennen, waar ik een paar dagen iets mee gehad heb (niet lang ik weet het). Tot op een gegeven moment hij me dumpte. Ik vond het toen niet zo heel heel erg want ik was nog niet gehecht aan hem. Maar plots was het daar, de leegte, het gevoel van gemis, misschien wel het missen van alle aandacht. Echter bleef ik hem wel nog zien en horen en begon het gevoel van missen steeds erger te worden, tot ik hem opeens graag begon te zien. Het graag zien gebeurde niet zomaar want het gebeurde vaak dat we kusten als we elkaar zagen. Dit is de voorgeschiedenis. Echter, sinds 2 maand heb ik een relatie met een heel lieve jongen, maar heb ik hem al bedrogen met die andere jongen, mijn grote liefde dus. Een paar weken geleden heb ik er ruzie mee gehad en zei hij dat hij me graag zag maar dat ik hem al te veel gelapt had… (ik kuste bv met andere jongens tijdens het uitgaan, en hij kwam dat achteraf te weten, maar ik deed niets verkeerd want ik had er niets mee en ben het wachten meer dan beu). Sinds kort stuurt hij me terug en is hij altijd lief. Hij is bij mij blijven slapen en er is meer gebeurd. Nadien heb ik er ook nog contact mee gehad maar gisteren had ik hem niet gehoord. Daarom besloot ik om vandaag te sturen of we eens konden afspreken. Plots sloeg hij helemaal om en zei hij dat een geen goed idee was toen ik hem vroeg waarom , herhaalde hij gewoon dat het geen goed idee was. Ik ben echt ten einde raad. Ik was van plan om het uit te maken met mijn vriend, voor het nog erger wordt. Maar ik weer niet wat die andere jongen wil. Ik heb altijd het gevoel dat wanneer hij teveel gehecht raakt aan mij hij steeds terugkrabbelt en even niets van hem laat horen en daarna steeds terugkomt