My Story - My not so perfect Life.

Nou ik wil dit heel graag kwijt, dus ik zet het maar hier neer, ik hoop dat het niet al te lang word :

Nou eerst had ik een prima leven, en het ging fout sinds in toegaf dat ik bestwel een goed leven had.

Een meisje die ik niet mag, heeft toen ik iets zei, het verkeerd begrepen en dacht dat ik iemand uitschold, en natuurlijk verteld ze het gelijk aan die gene die nu heel boos op mij is, en als ik het aan haar vertel gelooft ze me niet, dus ik ben daarbij een vriendin van me kwijtgeraakt.

Dus ik ging nietmeer met haar om en trok meer om met andere vriendinen, buiten mijn klas zegmaar. Eerst allemaal heel leuk en aardig, en we waren al bestwel close, toen zei óók opeens zo raar begon te doen, ze beweerde dat iemand zei dat ik haar hoer noemde, maar ze wou die gene niet verraden en zei niet wie, en dit heb ik helemáál niet gezegd, het had ook nergens mee te maken en kon ook helemaal niet verkeerd begrepen zijn, maar ofcourse geloofde zij me ook niet en kreeg ik ook daar weer ruzie mee. Want ze beweerde dat die gene vaker gelijk had.

Dus met 2 ruzie’s en 1 hater voelde ik me natuurlijk bestwel kut, nogsteeds trouwens, ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Bij mij in de klas is het nu heel saai, want met mensen met wie ik opeens begin op te trekken zitten verweg omdat ik eerst niet met ze omging, en het zijn vaste plekken.

In de pauze’s heb ik nu nieuwe vriendinnen gemaakt maar ik voel me daar nog niet helemaal thuis bij, en ook andersom.

Ik zit hier wel heel erg mee want ik was zo close met die 2 vriendinnen, en nu hebik ze verloren, en ze gaan dan mensen tegen me opstoken enzo wat echt helemaal kansloos is.

I just can’t take it anymore en ik wou het even kwijt,

x

Oke. First of all. Je weet toch beter? je hebt het niet gedaan, en willen je ‘vriendinnen’ dat niet geloven, zullen het vast ook niet hele goede vriendinnen zijn.
En als tweede, waarom zal zoiets je leven verzieken? Want het komt zo over.
Die mensen zijn jou dan toch gewoon niet waard.

Ga opzoek naar andere vriendinnen, die niet met die andere twee ‘vriendinnen’ omgaan, is het ook moeilijk opstoken. Komt wel goed.

Bedankt :wink:

Ik ben dit jaar hierheen verhuisd, dus ik ken sowieso niemand dus dan kan ik was sowieso niet hele goede vriendinnen met hun, maar ik vond het wel jammer.

Er zijn vast wel andere leuke meiden in de klas.
Sommigen waarvan je had gedacht dat ze niet zo aardig zijn, kunnen ook heel leuk zijn. En idd zijn die andere vriendinnen jou gewoon niet waard.

ty, :wink:

Je bent niet de enige hoor, ik zit ook in zo’n ‘soort’ situatie
maar iig Sterkte (F)

Je weet in ieder geval dat die mensen geen echte vrienden zijn, dus kan je ze beter kwijt dan rijk zijn.

Oke, ik post even een manier om meer met die andere groep op te trekken.
Als jullie met z’n allen in de pauze samenzitten, en het gaat over serieuze onderwerpen, dan moet je iets zeggen als:
‘ja ik weet dat jullie me nog niet echt als een vriendin zien, en dat ik hier maar ben omdat mijn vriendinnen me in desteek hebben gelaten. maar ik vind jullie erg aardig en vind het heel gezellig met jullie, en ik wilde dat jullie dat gewoon even wisten.’
gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je het wel snapt, en vervolgens gewoon aardig doen enz, dan weten zij dat jij het ook echt meent.

Eerst en vooral: een ‘not so perfect life’ is als je moeder aan het sterven is aan kanker, of als je vader je in de steek heeft gelaten etc…

Dit is een probleem dat 90% van alle meiden wel eens meemaakt in hun leven.

Voor de rest: ik ging al zeggen: zoek nieuwe vriendinnen, maar je bent blijkbaar al slim genoeg geweest om dat te doen :wink: Geef ze wat tijd, natuurlijk voel je je nog niet zo op je gemak bij hen. Dat gaat nooit vanzelf. Zolang ze niet gemeen tegen je doen en ze je leren kennen is er toch geen probleem?

idd. iedereen heeft dit weleens gemaakt, ook ik. en er zijn wel ergere dingen dan ruzie met vriendinnen. als jullie echt zo close waren komt het wel goed.

inplaats van gaan zeiken en kritiek op haar titel te gaan leveren kunnen jullie net zo goed tips geven.
okee, waarschijnlijk krijgt iedereen er wel eens mee te maken maar ze moest het gewoon even kwijt mag toch of niet soms?

On topic:
das echt k*t voor je, maar zoals veel al zeiden je weet zelf beter en als ze je niet geloven zijn ze geen echte vriendinnen. Vergeet ze, misschien niet voor altijd, kunnen julie over een paar maanden weer gewoon vrienden zijn maar let it be. Zeker nu, ze zijn het niet waard om je helemaal druk over tegaan maken.
en misschien worden julie wel weer nooit vriendinnen maar dat weetje dat jullie ook geen echte vriendschap hadden.
sterkte
x

Ik zeik niet op haar titel, ik vind gewoon dat ze haar probleem een beetje mag relativeren. Plus, naast het ‘gezeik’ heb ik ook gewoon tips gegeven.