My secrets cosmetics reclame

Jullie hebben ze misschien al wel voorbij zien komen, de reclames over My Secrets cosmetics. De make-up voor elke vrouw die iets te verbergen heeft.

http://www.mysecretscosmetics.nl/
Nee, dit is geen reclame voor een product dat ik probeer te maken ofzo, kijk het filmpje nu maar dan zul je het begrijpen, het is gewoon een boeiende reclame en goed bedact.
En kijk het filmpje af, anders snap je het niet!

Ik vind het zelf wel een goede reclame.
De reclame stond naast mn hotmail inbox en dit is de eerste keer ooit dat ik op een reclame heb geklikt. Je zag een vrouw met een blauw oog en vervolgens producten om het blauwe oog te verbergen. Meteen speelde er natuurlijk allerlei gedachtes op, ‘Lekker, gaan al die mishandelde vrouwen het verbergen’.

Wat vinden jullie van deze reclame?

Echt heel bijzonder en echt goed van die site zeg! ik wist eerst niet wat ik ervan moest denken, maar heb het filmpje helemaal afgekeken.
Hier moet gewoon iets tegen worden gedaan!!

Ja goede reclame vind ik !

nu snap ik hem. Ik vond het al een bizarre reclame

ik snap niet waarom mensen dit goede reclame vinden… of vat ik iets niet?

Ik dacht in het begin echt van: Dit kan echt niet.
En toen zag ik het einde zeg maar,
echt een goede reclame!

jaa misschien werkt het wel, maar moeten we niet ipv een mishandelt model gebruiken en onze wonden verstoppen, naar de politie gaan en aangifte doen?
ik wordt mishandeld maar ik ben wel mooi, zo komt het op mij over. waar gaat deze wereld dan heen?

Je moet even wachten tot het filmpje helemaal voorbij is.

yeah rightttttttttttttttt

OMG.

Wacht tot het filmpje afgelopen is.

(Dan zie je duidelijk dat er staat: En nu is het genoeg! Er zijn andere oplossingen.)

Zoiets in ieder geval.

Ik vind het slechte reclame. Ze zijn van de politiek al bezig om deze reclame te verbieden geloof ik.

je moet inderdaad het filmpje afkijken, dan is die wel heel goed.

Oh wacht ik had het einde niet gezien xD

ik vind het wel een goede reclame,
het is wel erg confronterend,
het raakt je.
vind ik dan.

[i]kaBOOM heb je het afgekeken?

edit;
haha dacht ik al :grinning:[/i]

Maar dat hoort toch ook bij een reclame dat het je raakt, zo onthoud je de reclame…

Ik vind het een goede reclame, tegenwoordig verzinnen ze voor alles iets waardoor wij alleen maar perfect lijken.

lisawesome ja ik bedoelde ook dat het confronterende hem juist goed maakte!

Ja idd! Toen ik hem voor het eerst ging kijken dacht ik ook echt van omg wat verzinnen mensen allemaal tegenwoordig.
't Gaat veel te ver ><

eerlijke gezegd snapte ik het niet helemaal,
en toen ik op iets uit die webshop klikte bleef ik maar die campagne krijgen,
en toen was t zo van ooooooh duuuuh.
haha
het zal wel aan mijn verdoving liggen x)