My revenge on Justin – Justin bieber

Oh, je dacht zeker dat ik net als al die andere meiden was?
Je dacht dat je me kon gebruiken voor een avondje, en dat je me nooit meer tegen zou komen. Wel justin je was fout. Je was erg fout! Oh Justin, je weet niet met wie je was of wel? “You must have liked your girls crazy”

*Ik Ben geen fan van Justin bieber*
*Justin bieber bestaat alleen in je hoofd*

Its bye, bye Bieber Honey!

“geef me een sigaret” Zei ik gehaast. Met trillende vingers trok ze een peuk uit het doosje, en gaf het mij. Ze keek me aan met bange ogen. En ik fronsde mijn wenkbrauwen. “Doe normaal!” beval ik haar. Ik stak mijn sigaret aan. En gulzig nam ik een trek “er is niks gebeurd oke?” Ik zag dat ze huilde. “hoe kon je dat doen?” vroeg ze. Ze sprak alsof haar neus dicht zat. Ze greep naar haar hoofd. “oh nee, wat moet ik nu. Wat moet ik nu. Wat als hij… Wat als mijn moeder dit ziet?” ze keek me weer aan. “Wat moet i…?” Ze maakte haar zin niet af. Ze werd onderbroken door mijn hand die haar wang raakte. Ze verloor haar evenwicht en viel op de grond. Verbaast keek ze me aan, ik zag dat ze nu haar tranen niet meer onder controle kon houden, en ik zag hoe de tranen over haar wangen liepen. “Luister naar me! Er is niks gebeurd, oke?” Ik hield op met praten. Sloot me ogen, en probeerde me gezicht weer onder controle te krijgen. Toen ik voelde dat ik het had, opende ik me ogen. En ging verder “Hij verdiende het. Dit was een goede keuze! Vanaf nu zal hij alleen maar naar beneden kentelen!” ik glimlachtte vals “Its bye, bye Bieber my Honey!”

verder?

ik weet niet of jullie dit soort verhalen leuk vinden :astonished:

Ik heb niets met zulke verhalen, sorry.

echt! heeft iedereen dat hier. Ik dacht iedereen heeft bieber fever. Dus iets met justin zit wel goed lol :stuck_out_tongue:

lol

Ik snap niks van je verhaal en er zitten echt te veel spellings- en interpunctiefouten in, sorry.

zoals

Geef me een sigaret,zei ik gehaast. Met trillende vingers trok ze een peuk uit het doosje, en gaf het aan mij. Ze keek me aan met bange ogen. En ik fronste mijn wenkbrauwen. “Doe normaal!” beval ik haar. Ik stak mijn sigaret aan,. En gulzig nam ik een trek.Er is niks gebeurd oke?” Ik zag dat ze huilde. “Hoe kon je dat doen?” vroeg ze. Ze sprak alsof haar neus dicht zat. Ze greep naar haar hoofd. “Oh nee, wat moet ik nu. Wat moet ik nu. Wat als hij… Wat als mijn moeder dit ziet?” Ze keek me weer aan. “Wat moet i…?” Ze maakte haar zin niet af. Ze werd onderbroken door mijn hand die haar wang raakte. Ze verloor haar evenwicht en viel op de grond. Verbaasd keek ze me aan, ik zag dat ze nu haar tranen niet meer onder controle kon houden, en ik zag hoe de tranen over haar wangen liepen. “Luister naar me! Er is niks gebeurd, oke?” Ik hield op met praten. Sloot m’n / mijn ogen, en probeerde m’n / mijn gezicht weer onder controle te krijgen. Toen ik voelde dat ik het had, opende ik m’n / mijn ogen en ging verder. “Hij verdiende het. Dit was een goede keuze! Vanaf nu zal hij alleen maar naar beneden kentelen -Wtf is dat?-!” ik glimlachtte vals “It’s bye, bye Bieber my Honey!”

Even snel wat dingen gecorrigeerd.

Buiten dat, vind ik je zinnen ook niet echt lekker lopen.

^dat dus

online spelling controle.

Oke dus?

+1