My own nailart... dus een beoordeling !

knap zeg dat je dat kan O.O

sommige zijn mooi, andere minder mooi.

Die met kersjes is wel leuk :]

Leuk!

hartstikke leuk! daar moet je iets mee doen, geld voor vragen ofzo!

echt mooi gedaan!
zou je zo bij mij mogen doen als ik je zou kennen;p

jaaaa super!
ik zou er neit snel mee gaan lopen
want dat staat bij mij niet
maar ik vind ze echt mooi, dat bliksempje
is cool idee, alleen nog niet ubermooi
maar zoooo knap :slightly_smiling_face: dat kan ik echt niet
Ode! aan jou :bowing_man:

Ben ik de enige die ze echt niet mooi vindt?

Echt vet leuk!
Ik zou er echt geld voor gaan vragen!
Kaching!! :roll_eyes:

Mooi, allen dat die onderkleur zo fel is vind ik niet mooi, maarals je het op echte nagels doet is dat ook weg.

ik doe het ook altijd maar niet met van die fele kleurtjes en gewoon op me eigen nagels ^^ → KLiK

HEB JIJ DIE GEMAAKT! MOOOI

Heel erg leuk hoor!
Ik zou het ook wel willen op mn echte nagels!
x

Ziet er leuk uit, maar ik hou niet van nep. Wel knap van je dat je het kunt, want ik heb er totaal het geduld niet voor! Upje voor jou! :couplekiss_man_woman:

moooooi (L)

Misschien moet je eens langs een echte nailstudio gaan en vragen of je daar niet een paar uurtjes per week kan werken? Ik ken een mevrouw (in België wel, waar ik woon) die haar eigen studio heeft en bijna letterlijk verzuipt in het werk, dus misschien zoeken ze bij jou in de buurt ook wel iemand die het werk wat kan verlichten :slightly_smiling_face:

Okeeeee dat is heel erg knap.=O
ik ben niet niet zo van de nepnagels maar ze hebben wel wat.

ik denk dat je daarvoor nog even moet oefenen,… en je moet waarschijnlijk ‘een’ diploma hebben kijk maar eens op een aantal sites van beautysalons,… [dit is niet lullig bedoelt maar om ‘misschien’ een teleurstelling te voorkomen]

Trouwens, >> http://www.keyola.be/keyola.php?menu=opleidingen Da’s bij die mevrouw die ik ken :wink:

Tja, daar dienen die opleidingen die ik in de vorige post gezet had natuurlijk voor :stuck_out_tongue: