My name is Earl

wie vind dat ook zo een GEWELDIGE comedie serie?

want het lijkt wel of ik de enige ben die het leuk vind xD

http://mortystv.com/showcards/images/my_name_is_earl_DVD1.jpg

Ik vond het wel leuk maar ik heb ze allemaal al zo vaak gezien.

Eerst keek ik het altijd standaard elke dag voor het eten :'3
Maar nu komt het op Comedy Central (ofzo?) en kijk ik het niet meer zo vaak, want meestal komt het me dan net niet uit.

Ik kijk liever Scrubs ;]

Haha leuk, jammer dat de acteur in het echt ook niet helemaal jofel is(hij is die kerel wiens zoon Pilot Inspector heet.)

AAH EINDELIJK EEN MEDE MY NAME IS EARL KIJKER Haha, het is zooooon geweldig progamma. echt ik lig helemaal in een deuk van die droge humor, haha

hihi ik kijk het elke avond. maar vanavond ga ik lekker niet kijken want dan komt de finale van ultimate fighter (H)

Nee, want die blonde bimbo en die snor van die dude irriteren me echt mateloos. Plus het is een comedy en die dingen vind ik bijna automatisch al niet grappig.

Ik vind het leuk, maar het is altijd zo laat en als ik dit kijk, MOET ik that 70’s show ook zien. En dan wordt het heel laat en dan ben ik dood de volgende dag. Daarom kijk ik eth nu minder. Een paar weken geleden was ik echt een maand of 2 maanden achter elkaar om 12 uur naar bed gegaan en weer vroeg opgestaan. Damn ik was MOE de hele tijd!

My Name Is Earl :metal:

haha ik kijk het altijd een beetje afwezig terwijl ik aan het msnen of lezen ofzo ben, want erna komt that 70s show! (of dat was iig zo…)

Ik ken het geen eens, haha.

Ik ken het wel, maar ik heb het eigenlijk nooit echt gekeken…;p

Ik vind het ook gaaf!

neh vind het niet zo leuk XD
that 70s show 100 keer leuker :flushed:

Ik vind dat echt een komisch programma.

‘‘Carson Daly taught me Karma’s a bitch, he must be a genius!’’

zo funny.
ik keek het toen het op die andere zender was heel soms.
maar ik vond het toen nog niet zo grappig. nu kijk ik het bijna
elke avond. echt awesome xd

Hehe blijft altijd leuk!

Ik vind het leuk! Lekker in bed voor dat ik ga slapen altijd :slightly_smiling_face: