my mother&me.

[b]Vandaag had ik een pestdag.
Ik word wakker iedereen is weg, briefje op tafel:
‘Vergeet niet de vaatwasser te legen, weer in te ruimen en de keuken schoonmaken!’ Grrr… vervolgens is de boter op; ‘Moet je maar effe naar de Appie Hein fietsen’

Dan bel ik mijn moeder boos op omdat mijn fiets weg is. #^#%@$ 'Ohja, die heb ik even uitgeleend, niet erg toch? ’ WAAAAH, niet ontbeten dus. Maar dan komt ze thuis en zei; mijn collegas vinden jou zooo respectloos. had ze dus de telefoon op luidspreker gezet toen ik haar halfbezeten opbelde.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.[/b]

MOEDERS :frowning_face:
Om geak van te worden.

ahhh dat voelt klote man

nou ik zou ook kwaad worden als ik alleen thuis achtergelaten wordt zonder fiets en allerlei domme klusjes moet doen en dan OOK nog eens je moeder die de luidspreker aan doet -.-

Omg, ben ik blij dat mijn moeder zoiets nooit zou flikken want dan was ik allang weg van huis :blush:

o ik dacht dat dit een topic was over foto;s posten met je moeder en jezelf. Oke up ofzo dus :’)

Dat is erg frustrerend, ja.

eh, right?

mijn moeder weet niet eens hoe ze haar telefoon op luidspreker kan zetten :’)

Mijne ook niet xD

Hmm, das lullig.
Leg het haar gewoon rustig uit, hoe jij het hebt ervaren.
Gelukkig naait mijn moeder me niet zo x’D

je hebt echt de ergste niet hoor .Klusjes zijn vanzelfsprekend en soms doen ze irritant, ja.

heus kan je niet ontbijten zonder boter?