My model workout

Hallo!

Ik kwam via Facebook op de site my model workout, en ik vroeg me af of hier iemand ervaringen mee heeft? Ik wil zelf meer oefeningen doen alleen weet ik nooit zo goed wat precies ik moet doen dus dit leek me handig. Maar wil wel zeker weten dat het " echt werkt".

Hi!

Ik ben zelf al enige tijd aan het trainen en het gaat hartstikke goed! Ik ben begonnen met een paar simpele oefeningen van YAY break, omdat ik al heeeel lang niet had gesport. Samen met de voedingschema en basics heb ik echt al veel bereikt, ik zag snel verandering komen. Na de basics ga ik de Twenties doen! ik kan het iedereen aanraden, want je hebt ook een online trainer Jeroen en die is best aardig en je mag hem alles vragen! :upside_down_face: ik zag toevallig dit vanochtend voorbij komen: http://www.cosmopolitan.nl/health-en-body/news/a151189/ik-trainde-een-maand-lang-voor-een-killer-body/

@^ naar aanleiding voor dat artikel vroeg ik me dit ook af inderdaad.

girls, elke sport of work-out die je regelmatig doet en ook vol blijft houden geeft resultaat!
het is echt niet zo dat 1 programma resultaat geeft en de andere guide weer niet
zolang je het maar regelmatig 2 keer of meer in de week doet en het ook voor een aantal maanden/jaren vol blijft houden dan heeft het altijd resultaat

maar het volhouden is dus het moeilijkste

oehh ik moet nu toch echt gaan werken aan een summer body, dus ik ga dit zeker proberen hoop dat het lukt.