My mad fat diary

Dat doen ze ook heel erg in deze serie, maar ik snap dat als je het de eerste aflevering niet zo boeiend vindt, je het verder ook niet boeiend zal vinden. Al ben ik zelf van mening dat het vanaf aflevering 2 juist leuker wordt, haha. De eerste aflevering is nog ‘inleiding’.

Oh ik heb trouwens een vraagje, weet iemand waarom Tix er niet tegen kan om aangeraakt te worden? Op internet staat dat ze in die instelling zit omdat ze een eetstoornis heeft maar dat verklaart het niet echt.

Ik weet niet!
Het viel me ook op dat Rae d’r wel aan kon raken, maar dat komt gewoon omdat ze haar aanbidt, haha.
Ik denk dat ze niet alleen in de instelling zit voor haar eetstoornis, maar dat gewoon een viel diepere aard heeft. Misschien is ze bijvoorbeeld heel onzeker over haar lichaam? Is wel interessant om over na te denken.

Ik schrik er trouwens wel van hoe veel ik me soms met Rae identificeer. Nou zit ik 't laatste jaar gewoon niet lekker in mijn vel, maar het is wel een beetje eng.

Zoveel herkenning in Rae!
Prachtige serie :slightly_smiling_face:

Ik vind het ook echt heel inspirerend!

“You can’t spend the rest of your life being afraid of people rejecting you. You have to start by not rejecting yourself. You don’t deserve it. From now on, people either accept you for who you are, or they can fuck off. Because you’re an amazing person.”

Ik kijk het ook :slightly_smiling_face:

Weet iemand waar je seizoen 2 kan kijken? Of wanneer die uitkomt?

Upje

Seizoen twee is nog niet uit! Pas 2014 dacht ik, ik baal ook :frowning_face:

Klinkt wel leuk, ik zal er in de zomervakantie es aan beginnen :slightly_smiling_face:

Ja ik las het. Pff…in 3 dagen heb ik seizoen 1 gekeken haha. Dus ik baal ook echt heel erg :frowning_face:

Maar vindt Finn Rae nu wel leuk? Ja toch?

Jaaaaa, volgens mij schreef hij “I love you” op haar rug hoor! Hij vindt haar zeker leuk. En dat vind ik weer heel leuk!!!

Haha jeeh! :slightly_smiling_face:

Heb aflevering twee gewoon op youtube kunnen kijken!

Wow, leuke serie! Ik hou van de accentjes :grinning:

Ahh geweldige serie. In 1 dag alle 6 afleveringen gekeken hahaha.
En god ik ben een beetje verliefd op Finn :smiling_face_with_three_hearts:

Ik had geen trouwens ondertiteling nodig. Verstond alles prima. Maar ik kijk dan ook wel geordie shore haha en daar lijkt het heel erg op dit accent. Rea klinkt namelijk precies als Holly(voor de genen die ook Geordie shore kijken)

Trouwens wel tranen met tuiten toen ze in aflevering twee dat "vetpak"uittrok.
Echt herkenbaar allemaal…

een up!! in februari begint seizoen twee!
voor de mensen die de teaser trailer nog niet hebben gezien: http://www.youtube.com/watch?v=_sAt1N98OHw

zonder te spoilen, ik flipte helemaal bij dat ene stukje haha :'D heb de eerste dagen niet langs een gif ervan kunnen scrollen zonder rare piepgeluiden te maken

oewieeeeeee can’t wait !!

17 februari begint seizoen 2! (: