My lovestory :NEED HELP

Dat maakt helemaal niets uit, dat betekent namelijk niet dat jij opeens meer kans hebt. Als hij iemand taged in een foto waarbij hij iemand moest taggen die zijn hart heeft, betekent dat niet niets, dat zou eerder een hint zijn naar haar. Zo van : ‘Je hebt mijn hart nog steeds’. Ik vind dat je je over al die hoop heen moet zetten en moet realiseren dat het geen goede jongen is, als hij van je houd dat hij het niet op zo’n lullige manier uit gemaakt. Kom op, je moet het niet goed praten en jezelf ook geen hoop in praten. Zo’n jongens als dit wil je echt niet, geloof me.

Nja ik weet het , ik heb veel te veel hoop…

begin gewoon over hoe jij je voelt, vraag over die ene reactie die hij zette op facebook, en kijk dan hoe hij reageerd wanneer je hem zegt hoe je je voelt voor hem. Ik snap wel hoe je je voelt, je kan de hele dag alleen maar aan hem denken wanneer je alleen bent en niks help echt om hem te vergeten toch? x

Ja inderdaad en ik snap niet eens waarom… ik wil wel met hem praten maar ik ben echt bang om hem te zien … bang om hem onder ogen te komen en te vragen wat er eigelijk allemaal is gebeurd. Ik heb ook ergens het gevoel dat iets mij tegenhoud om verder te gaan met mijn leven zonder hem. Ik hield/hou echt van hem en ook al zeggen mensen dat hij niet van mij hield , aan sommige dingen van hem kan ik echt wel zeggen dat hij wel van mij hield … weetje ik zeg nu natuurlijk alleen de erge dingen enzo maar er zijn ook nog vele andere dingen gebeurd en ik weet het , ik praat hem nu weer goed ,maar dat is gewoon de waarheid , ik weet wel dat hij geen goede jongen was maar dat verandert niets aan het feit dat ik hem niet kan vergeten of dat ik van hem hou… normaal ga ik direct voort met mijn leven en gaat alles super easy ,maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt… alles doet mij aan hem denken en voortgaan zonder hem lijkt precies geen optie , al denk ik niet dat ik hem ooit zou terugnemen , maar toch… ik weet niet wat ik nu voel , het lijkt allemaal zo moeilijk… ik begrijp gewono mijn eigen lichaam niet meer… normaal vind ik troost in dansen en muziek ,maar nu echt niet meer… i don’t know what to do

up

up

wordt gewoon verdietig van je verhaal, ik herken het wel, het enige wat je kan doen is gewoon vergeten, geen moeite meer doen voor die klootzak, je komt er vroeg of laat toch overheen! je vind echt wel een jongen die echt om je geeft, en niet op zo’n klote manier je laat vallen… je verdient beter :wink:

Oh dankje , is echt lief ! Het begint stilaan te beteren met me , al zijn er nog wel vaak momenten dat ik aan hem moet denken enzo… maar ik hoop dat dat snel weg zal gaan…

aah mooizo !
jaa dat je bij sommige dingen aan hem denkt zou ook nog wel lange tijd blijven…
heb ik ook nog wel met bepaalde jongens. maar de pijn wordt minder na een tijdje. en geen hand vol, maar een land vol jongens !

Ik sluit me aan bij wat de mensen boven mij zeggen.
Je moet het gewoon even wat meer tijd geven, afleiding zoeken, maar ook even rust nemen. Even geen jongens meer, geen gedoe.
Knap dat je al zo snel over die vorige jongen heen was, maar dat zegt ook wel iets over jullie relatie.
En dus die tip voor de volgende keer: doe het wat rustiger aan. Neem de tijd om elkaar te leren kennen en stort jezelf niet meteen in een relatie, dat kan haast niet goed gaan.
Sterkte!

Wow supererg hoe hij je behandelde ,ik snap wel dat je niet op 1-2-3 kan verder gaan met je leven ,dat vergt tijd. Maar probeer zoveel mogelijk niet alleen thuis te zijn zodat je veel tijd zou hebben om aan hem te denken ofzo… Ik vind het wel supererg voor je :s sommige jongens zijn echt assholes…

Ik heb je verhaal gelezen. Ik denk niet dat hij je gebruikt heeft eigenlijk, ik denk dat je gewoon een foute keuze bleek te zijn, een korte vlam. Ik weet dat dit heel erg kortaf klinkt zegmaar, alleen het is gewoon dat ik niet denk dat hij je echt heeft gebruikt. Ik zou wel proberen om echt nog even met het te gaan praten. Zeg eerlijk hoe jij je nu voelt, want het ligt nu heel vervelend tussen jullie en het kan alleen maar beter worden. Ik weet niet of hij je terugneemt, maar even zeggen hoe jij er nu in staat kan geen kwaad denk ik

Ja ik denk ook dat hij jou niet gebruikte… Misschien waren de gevoelens voor zijn ex gewoon groter dan die voor jou… Ik snap wel dat je je gebruikt voelt :s

Nja ik denk dat jullie gelijk hebben , een van zijn vrienden begon gisteren ook tegenme te praten en zei dat hij gewoon ontmaagd wou zijn… achja :s