My lovestory :NEED HELP

Hey guyss ,
ik wil even jullie raad…
Dus het begon allemaal zo’n 2 maanden geleden.
Ik geraakte beter bevriend met een meisje op mijn school en ze zei dat ze had afgesproken met een jongen om te gaan schaatsen en ze vroeg of ik meeging. Ik zei dat ik meeging maar dat die jongen dan een vriend moest meenemen voor mij. Zo gezegd , zo gedaan.
Mijn vriendin gaf mij een nummer van die vriend en we begonnen te praten.
De volgende dag gingen we dan met zen vieren schaatsen en het klikte direct tussen mij en die jongen.
Hij was heel lief en hij had al veel meegemaakt in zijn leven.
We bleven contact houden en dan hadden we eens afgesproken samen.
We hadden gekust en dus erna waren we een koppel.
Hij was echt superlief voor mij en hij deed ook echt alles voor mij.
We waren 3 weken samen en we hadden al twee keer ruzie gehad en dat vond hij heel veel.
Maar toch bleef het goed gaan tussen ons , totdat hij op een zaterdag naar een fuif ging in onze stad.
Hij was daar blijkbaar heel zat en hij had een ander meisje gekust.
De volgende dag vertelde hij mij dat OP FACEBOOK en hij zei ook dat hij geen relatie meer wou.
Ik was vooral heel geschrokken ,maar 1 uur later begon zijn beste vriend tegen mij te praten.
Hij zei allemaal van die hele lieve dingen en hij zei dat hij het echt niet kunnen vond dat hij dat had gedaan.
Hij zei zelfs dat hij mij wel zag zitten en dat hij eens wou afspreken.
Eerst was ik heel terughoudend want ik was nog maar enkele uurtjes single.
Maar dan begon hij zo : i’ll fight for you.
En we hadden afgesproken om die avond te skypen.
Zo gezegd zo gedaan we begonnen te skypen en het klikte echt wel.
We hadden afgesproken om twee dagen later af te spreken en hij had echt heel veel stress.
De volgende dagen skypeten we nog altijd heel veel en we smsten ook superveel met hartjes en kusjes.
Hij had ook gevraagd aan mijn ex (zijn beste vriend) of hij het erg zou vinden zouden we samen zijn of dat we nu zoveel smsen enzo.
Hij zei nee dus we spreekten die woensdag af en we hadden gekust.
Die avond hadden we onze status op facebook veranderd naar ‘in een relatie’.
Al zijn vrienden waren ineens kwaad op hen en hij wist echt niet meer wat doen.
Hij was zelfs aan mij aan het twijfelen maar hij had toch voor mij gekozen en niet voor zijn vrienden.
Na een tijd ging alles wel terug goed tussen hen maar hij was wel 17 en nog maagd en dat vond hij wel erg want ik was 16 en al geen maagd meer. Hij wou weten ‘hoe het voelt’. Dus na 3weken hadden we al seks gehad. Eerst viel het echt tegen en ik zag wel dat hij teleurgesteld was ,maar de volgende keer was het veel beter. Hij zei me ook dat hij zijn ex soms wel eens miste ,maar dat kwam omdat hij juist voor mij met haar was en dat ze niet samen konden blijven omdat ze elkaar nooit zagen ,maar hij zei dat hij nooit meer terug zou gaan naar haar en dat ik veel meer voor hem betekende en alles ging toen weer terug goed. Maar 2 weken erna ging het ineens superslecht . We praatten amper en hij negeerde mij soms . Hij was heel kortaf. Dus ik ging op een nacht naar hem toen alleen mijn vader thuis was. Maar hij wist niet dat ik naar hem ging. Ik kwam bij hem aan maar hij was al vanaf het begin heel kortaf tegen mij en nadat we seks hadden gehad deed hij ook nog eens heel moe. Dus hij vroeg me wanneer ik wegging en ik zei dat ik ten laatste 4 uur thuis moest zijn (het was toen kwart voor 2) Hij zei dat ik om half drie al weg moest omdat hij wou slapen. Ik was echt verbaast en ik zei : weet je wat ?ik ga nu al weg ,als je wilt… Hij zei niks dus ik kleedde me weer helemaal terug aan. Toen ik wegging zei ik tegen hem : ik ben echt kwaad nu ,maar het kan je precies toch niets meer schelen en ik fietste weg.
Toen ik terug thuis kwam kreeg ik ineens een bericht van hem: slaapwel.
En ik zei dat hij echt te ver was gegaan en hij zei dat hij niet wist wat er gebeurd was en dat hij echt veranderd is ,dat hij vroeger vele liever was en dat hij het nu niet erg vond dat ik weg was.
Ik voelde mij ‘gebruikt voor seks’. en de volgende dag heb ik hem niets meer gestuurd en hij mij ook niet.
Maar de volgende avond stuurde ik hem ‘wat praten we toch veel’ . Hij stuurde die nacht naar mij dat hij het niet meer ziet zitten tussen ons en dat we beter uiteen gaan. Hij zei dat hij mij nietmeer zo graag zag en dat zijn gevoelens fel verminderd waren terwijl ik nog altijd superveel van hem hield.
Nu is het al 1 week gedaan tussen ons en ik weet mezelf echt geen raad meer… Alles doet mij aan hem denken en ik had nooit gedacht dat ik hem zoveel zou missen.
Ik had hem 2 dagen geleden nog gestuurd dat ik hem terug wou maar hij negeerde gewoon mijn bericht.
Gisteren begon hij tegen mij te praten maar het was een heel droog gesprek , op het einde zei ik hem dat ik hem miste maar hij negeerde het gewoon. Ik had ook op zijn facebook gezien dat hij zijn ex tagde op een foto waarop stond : tag someone who has your heart.
Ik ben echt radeloos ,ik ben bang dat hij terug samen is met zijn ex en ik ben ook bang om hem nu nog onder ogen te komen omdat ik dan sowieso ga wenen… Wat moet ik doen?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?

Ik heb het snel gelezen. Je voelt je gebruikt en ik denk dat het zo is. Hem vergeten en niets meer sturen, hoe lastig het ook is. Jij bent dit echt niet meer waard!

Ja ik zou me ook gebruikt voelen, je moet proberen te stoppen met berichtjes te sturen en hem vergeten

ik snap je best dat je je gebruikt voelt, het klinkt ook idd niet helemaal alsof het klopt. En hoe moeilijk het ook is om niet te smeken, boos te worden of praten is het wel het beste, ik ken het. En ik vind het echt vervelend voor je want je verdient natuurlijk een leuke jongen! succes met hem vergeten want hij is het niet waard

Dank jullie , ik weet dat ik moet doorgaan met mijn leven ,maar het is zo moeilijk…vooral na alles dat gebeurd is , ik zie hem nog steeds graag en we hebben niet eens gepraat in het echt dus ik weet echt niet hoe hij zich voelt… :frowning_face:

misschien moet je eens praten met hem (in het echt) en vertellen hoe je je voeld?

je bent meer waard dat wat hij jou geeft. je verdient het niet om gebruikt te worden.
denk niet eraan hoe hij zich voelt, maar denk even aan jezelf. als hij het echt meende met jou, dan deed hij er wel wat voor naar mijn mening…
Vergeet hetm… hoe moeilijk het ook is, maar je verdiend beter!

Iedereen zegt wel :je verdient beter. Ergens geloof ik dat ook wel , maar waarom kan ik hem dan gewoon niet vergeten? Ik heb al meerdere relaties gehad en toen kon ik hen allemaal supersnel vergeten ,zoals zijn beste vriend bijvoorbeeld , die was ik al vergeten na 5 uur. Ik ben normaal een meisje die snel over jongens geraakt , maar bij hem lukt het gewoon niet en ik snap zelf ook niet waarom :frowning_face:

Die dag dat hij het had uitgemaakt zei hij ook tegen mij , als je wil kom dan morgen naar mij thuis om te praten… Ik zou nog wel met hem willen praten ,maar ik weet niet hoe ik het dan tegen hem moet zeggen ofzo…

Ik vind het niet raar dat dit gebeurt, jij hupt van de een naar de ander in een aantal dagen. Dan heb je geen ‘sterke’ relatie, dan gaat het meer om het hebben van een relatie. Maar echte liefde geloof ik niet, in zo’n korte periode, zeker niet omdat je nog zo verliefd was op de eerste jongen.

Doe rustig aan met relaties het hoeft niet van de een op de andere dag. Dan gebeuren er dit soort dingen, dan is de een snel op de ander uitgekeken omdat jullie in enkele weken al alles met elkaar gedeeld en gedaan hebben. Doe het voortaan rustig aan en laat je zeker niet omkletsen door mooie praatjes, want die kan iedereen houden, en het vervolgens niet menen. Ga lekker door met je leven, school, vriendinnen, hobby’s en hou even een ‘jongens pauze’. :wink:

Ja ik snap wel dat je zo denkt . Normaal is het ook niet zo bij mij. Dit was de eerste keer dat zoiets gebeurde bij mij en ja ik had zowizo al een jongens-pauze gepland. Mijn grootste wens is natuurlijk dat hij zou beseffen dat hij echt van mij houd en dat hij dan terug zou komen en echt zou vechten voor mij …

Laat het nou maar gaan. Meid, er is zoveel in zo’n korte tijd gebeurd. Laat die relaties en al die zooi gewoon even zitten en gun jezelf de tijd om shit te verwerken. Het lijkt mij duidelijk dat die jongen zijn ex mist en/of dat jullie wel heel snel alles lieten gebeuren. Hoe lang ben je nu daadwerkelijk bij hem geweest?

Gun het wat tijd om dingen op te bouwen zodat je weet waar je later aan toe bent. Het geeft allemaal niet en ik vind het heel vervelend voor je, dus zorg goed voor jezelf en maak het allemaal niet pijnlijker dan het al is. Hij vecht niet voor je en hij gaat niet voor je, waarom zou jij hetzelfde doen?

(ik heb zelf 5,5 jaar in een relatie gezeten met de meest pijnlijke ruzies, soms werken dingen gewoon niet, hoe graag je het ook wilt)

By the way , dank jullie allemaal voor jullie advies en om het te lezen , ik weet dat het heel lang is ,dus ik vind het erg lief dat sommige het echt lezen om mij te helpen x

Back to earth please, hij houd niet van je anders was hij nog bij je. En met iemand die niet echt van je houd wil je geen relatie, echt niet. :slight_smile:

Ja , ik wil mijneigen ook wel tijd geven om het te verwerken en na te denken , maar ik weet niet eens hoe ik het moet verwerken… ik heb zoiets nog nooit meegemaakt

wow haha , don’t be so mean …

Ik begrijp het. Mijn relatie ging vorig jaar kapot en ik wist mij geen raad; ik verveelde me, ik voelde me rot. Je moet begrijpen dat het allemaal nog vers is en dat het niet één twee drie overgaat. Toch moet je nagaan wat je momenteel wel allemaal hebt en haal daar kracht uit. Ik ben flink gaan tekenen in die tijd (hobby) en ik had een boekje gemaakt als een soort ‘afscheid’ van alles; gevoelens van mij afgeschreven en op den duur lucht het op. Blijf er vooral niet mee zitten en zo wel, praat erover en zoek afleiding.

Hij is geen goede jongen. Wees blij dat je daar nu al achter bent gekomen en dat het niet nog pijnlijker hoeft te worden. Hij behandelde je nu al zo snel niet goed, moet je nagaan hoe erg het had kunnen worden na een tijd.

Nee, dat is de waarheid. Ik probeer je te laten realiseren dat als hij echt van je houd hij nu nog bij jou was en niet zijn ex probeert terug te krijgen.

Dankje voor je goede raad en ja ik vind ook veel kracht uit muziek , maar nu maakt muziek alles nog erger. Dan voel ik me super leeg enzo… Ik probeer ook veel bij mijn vrienden te zijn en veel te doen hebben ,maar eens ik terug thuis ben ,heb ik weer dat kutgevoel. Ik maak mezelf gewoon wijs dat ik nog altijd samen ben met hem ,om de pijn te verzachten

Maar ik weet niet eens of hij terug samen is met zijn ex… Ik had zijn reactie geliked en een uurtje later zie ik dat het weg is… En hij zei ook tegen mij dat het toch nooit zou werken tussen hen omdat ze mekaar nooit zien… En dat meisje woont in een andere stad en ik heb daar enkele vrienden en zij zeiden tegen mij dat ze geen goed meisje is en dat ze een ex van haar 5 keer heeft bedrogen en dat ze heel makkelijk te krijgen is…