My Life.

19:13 - 20 maart, 2013.

Daar zit ik dan weer eens boven op mijn bed. Ik doe 's avonds niet anders. Dan kom ik heel even naar beneden om thee te drinken en ik vlieg weer als een speer naar boven. Waarom? Ik heb geen idee. Nu zou ik eigenlijk voor engels moeten gaan leren maar ik heb geen zin. Eigenlijk zou ik wel moeten want mijn tweede rapport vind ik zelf niet zo heel best. Mijn laagste cijfer is een 5.5. Vinden jullie dat een slecht cijfer? Ik vind eigenlijk van wel want ik weet dat ik beter kan. Maar ik heb de laatste tijd geen zin en vind de laptop eigenlijk belangrijker dan mijn leerwerk. Heel erg dom natuurlijk. En ik had eigenlijk een boek uit moeten lezen voor morgen want ik heb er een boek toets over en dat heb ik ook niet gedaan. Lekker bezig ben ik bah!

Voor een tiener meisje heb ik eigenlijk best een saai leven. Ik ga niet uit ofzo want vind mezelf daar niet echt een typ voor. Gelukkig brengen er sommige mensen er kleur bij! Zoals mijn vriendinnen en mijn family!

Zelf heb ik ook veel te veel fantasy. Met mijn vriendin ben ik een boek aan het schrijven en zelf heb ik er ook bijna één af! Ja een meisje van 15 kan ook een boek schrijven :stuck_out_tongue:

Als jullie meer van mij willen horen reageer dan alsjeblieft?

Xxxx

Nog iemand die z’n dagboek hier zet? :slightly_smiling_face:

Ik wel, volgens mij lijken we wel wa op elkaar…

#Awolnation. Haha niet leuk dan of moet ik er meteen mee stoppen? :stuck_out_tongue:

Nee hoor, maar zie er steeds meer verschijnen!

Waardeloos! Als dit fictie moet zijn dan moet je nog heel veel leren. Dit neem ik terug omdat ik de tekst las als een verzonnen verhaal.

• Gewijzigde reactie -
    Er zitten herkenbare aspecten in en ik ben benieuwd naar ‘dag 2’. Wat ik graag zou willen zien is dat je wat dieper ingaat op de onderwerpen die je beschrijft, want je hebt zeker mijn interesse gewekt.

Nog nooit van opbouwende kritiek gehoord? Hier wordt dat meisje ook niet echt blij van.

@Passievrucht Het is geen fictie, maar een dagboek :stuck_out_tongue:

Oke, dan neem ik mijn woorden terug. Voor een verzonnen verhaal vond ik de tekst niet echt sterk, maar nu het een dagboek schijnt te zijn kijk ik er al heel anders naar. Bedankt voor deze reactie!

07:43, 21-3-2013 (ochtend)

Goedemorgen allemaal!

Ik ben echt super moe heb amper geslapen vannacht. Ik word er echt gek van dat ik niet goed kan slapen. Maarja en als ik dan in slaap val dan ben ik na een uurtje toch weer wakker. Ik ga er ook geen pillen voor slikken want dat kan ik niet. Misschien een beetje raar maar ik kan geen pillen slikken. Nouja wel als ze in 4 stukjes zijn gehakt xD

School begint pas om 09:40 en ik hoef pas om 08:15 uit mijn bed. Best dom eigenlijk als je het zo bekijkt. en ik zit tot 16:30 op school. Dat vind ik echt te lang. Dan ben ik pas om vijf uur thuis en dan kunnen we zo goed als gelijk gaan eten. Dan heb ik ook nog eens amper tijd voor mijn huiswerk enzo. Niet dat ik het vaak maak hoor.

Ik ga maar eens mijn bed uit en alles doen. Vanavond komt mijn avond dagboek xD

Xxxxxx

Alstu :wink:

18:49, 21-3-2013 (Avond)

OMG. was echt niet zo leuk op school vandaag we hebben te horen gekregen van ons lievelings docent bio dat ze na dit school jaar gaat verhuizen. En weet je waar heen…Naar Zwitserland :rage: Ik vind het echt niet leuk dat ze weg gaat ze heeft zulke leuke gezichten als ze aan het praten is. Daar liggen ik en mijn vriendin helemaal dubbel om. We hebben er alles aan geprobeerd om mee te mogen maar nee hoor mislukt. We mochten niet mee in haar koffer. We mochten niet mee in de verhuiswagen. Maarja…:’( Vind het echt super jammer en ga haar natuurlijk hartstikke erg missen.

Even een ander onderwerp. Bij ons op school gaan de roddels als een sneltrein zullen we maar even zeggen. Er gaat een roddel dat een vriendin van mij lesbisch is wat echt niet waar is. En er gaat een roddel dat een vriendin van haar zwanger is. Het zwangere verhaal is gister gestart en nu weet heel de school het al. Hoe snel gaan de roddels bij jullie op school??

Xxxxx

by the way. mensen die mijn blog lezen ik hbe deel 2 van in de stijgbeugels erop staan (verhaal)

Xxxxx

18:47, 22-3-2013.

Haai allemaal daar ben ik weer.
Heb echt een super dagje gehad vandaag. Ik had 3 uur les daarna gingen ik en mijn vrienden wat lekkers kopen. Om 1 uur hadden we weer toneel op onze andere vestiging van school. Het is echt een leuk toneelstuk.

Ik had gister al verteld dat mijn bio lerares weg gaat. We gaan nu met heel de klas waarschijnlijk een afscheidsfeest organiseren voor haar. Zei zelf wilt het niet en we mogen ook niet huilen van haar. Maar ik weet zeker dat dat dan wel ga gebeuren hihi

Ik mijn zusje en broertje hebben net ook de Harlem shake gedaan echt super grappig hahaha.

Dat was mijn dag vandaag.
Xxxx