My life, with another boyfriend!

Haaaii, ik besloot ook maar een verhaal te maken. I hope you like it! Het word een leuk verhaal maar ik weet nog niet precies hoe het lopen gaat ghehe. Het is zegmaar ook niet echt op de waarheid gebaseerd, het verhaal gaat over beroemd zijn enalles, ik weet nog niet oh de personen allemaal echt bestaan, maar we zien het allemaal wel.

Ik ga nog niet een deel meteen schrijven omdat ik graag een paar dingen van jullie wil weten!

Weten jullie misschien een leuke beroemde jongen? Want daarga ik hem dan mee laten spelen, ik zat te denken aan 1D of Justin Bieber. Jullie mogen kiezen !

Geen 1D… geen Justin Bieber. Alsjeblieft niet.
Verzin dan gewoon zelf een ‘leuke beroemde jongen’ in plaats van dat je hen gebruikt.

Ik kies JB. Dat is echt een chick echt future husband (k). xoxoxoxo with love xoxoxxoxoxo

Hahha. Doe normaal, gekkie. :tipping_hand_man:

Ik ben normaal, srsly!!! Jb is gewoon zwaar hot en het is ook heel normaal dat je zoiets post en niet eens een idee hebt hoe het verhaal loopt toch xxxxx

Justin Bieber is lelijk

Ik zou iniedergeval geen justin bieber doen, omdat er heel veel verschillende meningen zijn of hij nou wel of niet leuk/hot/knap is…
Ik denk dat je het advies van WinterFairy het best kunt opvolgen en zelf een leuke jongen verzinnen.

Een verhaal is geen verhaal als de ideeen niet van de schrijver afkomstig zijn.

Dit topic mag gesloten worden, ik ga zelf wel een leuk verhaal typen, en dan hier posten, dan post ik het wel als het al bijna klaar is! In ieder geval bedankt!

Het heeft niet heel veel zin om hier te zeggen dat je topic gesloten mag worden, want moderators controleren echt niet élk topic op dat soort dingen.

http://forum.girlscene.nl…hier/list_messages/232035

Hier in dit topic de link van jouw topic plaatsen en dan wordt het verwijderd.