my life as liz.

let’s talk about my life as liz

Ik zou het niet weten, upje!

Daar vind ik niets aan, dus ik hou me er ook niet mee bezig. Geen idee, dus. :’)

geen idee!

Ik denk dat je de aflevering wel via MegaVideo kunt kijken. Dan moet je even zoeken hoe die aflevering heet of als zoekterm bij Google invullen ‘‘My Life as Liz season 1 episode 10 MegaVideo’’ grote kans dat je hem dan wel vindt. Of je zoekt de afleveringen via www.sidereel.com

ik ben er ook naar opzoek :slightly_smiling_face: maar, toen ik erachter kwam dat het in scene is gezet voelde ik me een tikje genaaid xd

Echt? Ik had dat nog niet bevestigd gekregen, maar ik heb altijd zoiets gehad van ‘dit kan niet echt zijn’, haha.

ja het kan gewoon niet echt zijn… maar ik vind het daarom nog wel grappig haha

Jaaa ik vind dat programma vet leuk :grinning:
Maar is idd sowieso in scene gezet (net zoals zo’n beetje elke mtv show :3)

haha ja ik wist wel dat het niet echt was :’) had ik ook niet anders verwacht, het is te geacteerd.

nah helaas kan het echt niet vinden, hoop dat het snel komt.
ik wil mtv mailen maar zou niet weten hoe :3

er komt geen aflevering 10, aflevering 9 was de laatste
en op 8 februari begint seizoen 2 weer in amerika
dat is wat er staat op internet xD

Oh ik vond dat zo leuk om te kijken! Ze heeft ook zo’n leuke kleren!!

leuke kleren ? ik vind van niet maarja ieder zijn eigen smaak

ik vind haar haar leuk (:

Oh sinds een paar weken kijk ik dat ook weleens, maar ik zie afleveringen nu al dubbel :’)
Ja het is wel leuk, maar een beetje té in scene gezet.

Haha ik heb daar laatst de marathon van gezien dus in een keer alle afleveringen gekeken, ik vond het wel leuk, maar ik dacht echt van ‘dit kan nooit echt zijn’. Ik bedoel, die “bitches” zeg maar (ben vergeten hoe ze heten, die blonde meiden), zouden toch nooit zo op tv willen komen als het echt was? xD
En het zag er ook allemaal té in scène gezet uit.

Edit: er staat op wikipedia dat sommige dingen wel in scène gezet waren, maar dat alle gebeurtenissen en relaties echt zijn.
Ik snap dan echt niet dat die bitches zo op tv willen? 0.o

Ik vind het wel een leuk programma, maar geen idee
en dat meisje is echt abnormaal dun …

up

negatieve aandacht is ook aandacht