My ex- love story

‘He, ik heb Nico aan Sara gekoppelt’
‘Oke… Leuk, maar Sara is toch dat meisje waarmee je seks heb gehad?’
‘Ja, ik ga hem daar echt mee pesten. Maar ik ga naar Nico toe’
Ik had al zo’n vermoeden dat jij, Richard niet bij Nico was maar dat je een nieuw meisje had ontmoet. En dat had je ook haar naam was Claire, ik hoorde niets meer van je. Wanneer ik je belde vertelde je moeder dat je de stekker eruit had getrokken. Het was donderdag… ik kwam erachter dat jij gister bij Claire was geweest. En morgen zou je weer gaan. Ik nodigde die vrijdag een leuke jongen bij mij uit thuis om niet steeds aan je te moeten denken. Deze jongen kon ik al eerder en ik was een paar jaar terug nog hevig verliefd op hem. Zijn vriendin was al een keer of 5 vreemd gegaan en we hadden het samen hartstikke leuk, bovendien was hij nog steeds erg knap. Die zaterdag ging ik naar Richard toe, zo vroeg als mogelijk was omdat ik bang was dat je zou ontvluchten. Je moeder was kwaad en diep teleurgesteld in je…
Ik zat beneden, samen met je moeder en je broertje op de bank… en toen, eindelijk hoorde ik een douche lopen. Ik wachtte af tot je klaar was met douchen en toen liep ik naar boven. Ik zocht je overal… Jij was door de achterdeur naar buiten geslopen en niemand had het gemerkt. Je moeder en ik konden het nauwelijks geloven. Ik wist niet waar ik heen moest kijken en besloot op je te wachten. Jij zag het maar als een grap en vrolijk deed ik of het me allemaal niets kon schelen… tot het tijd was om op te staan en naar huis te gaan. ‘‘Laat hem niet bij je hartje komen’’ zei je moeder nog terwijl ze mij een knuffel gaf. De tranen rolde over m’n wangen, nog nooit was ik zo gekwetst, dat je het uitmaakte was niet het grootste probleem. Het ergste was dat na een leuke kerst je nooit meer iets van je liet horen en die avond zat alsof het maar normaal was het andere meisje bij jouw thuis. Gelukkig werd ik al snel verliefd op mijn huidige vriendje. En voor niets in de wereld zou ik Richard nog terug willen. Ik ben die avond niet bij je thuis gaan kijken, om de eer aan mezelf te houden.
Helaas heb ik nog veel last van je gehad en dat heb ik nog steeds. Je hebt een hart van steen en je vriendin een grote mond. Jammer dat jij zo verpest bent.

sorry, namen zijn veranderd :relieved:

heftig. maar wel leuk verteld:)

Hoort dit niet bij schrijfsels?

woooww

eh het valt niet te lezen voor mij
ik heb lege regels tussen aliniea’s nodig.

inderdaad beetje onduidlijk maar wel leuk

oke, stel ik heb ooit nog iets te schrijven zal ik eraan denken, maar goed zo’n langs stukje is het ook weer niet :stuck_out_tongue:

p.s ik heb geen idee waar dit bij hoort. Ik zag staan: Liefde & Boys alles wat je kwijt wilt over wat te maken heeft met liefde of boys (zo ongeveer :stuck_out_tongue:) zou niet weten waar het beter past :grinning: