My Brute?

Heey zijn hier nog meer mensen die “My Brute” spelen en tegen me willen vechten? :slightly_smiling_face: ben pas gister begonnen maar het ziet er wel grappig uit =) dus wie wil vechten?

Klik hier om te vechten

weetje ik snap er niks van
maar volgens mij heb je gewonnen ^^

Wow o.o meestal verlies ik ><, naja je kan dus in die arena vechten tegen mensen :grinning: en dan krijg je experience en kan je lvl up gaan en sterker worden =3

ja ik had dus een poppetje aangemaakt ofzo :stuck_out_tongue:
Maar die is dan level 1? ofzo.
nouja… eens kijken of ik nog eens kan vechten tegen je xD

jeej heb gewonne snap der alleen niets van hahaha

jeuj ik heb gewonnen tegen je x]

ik hoefde niks te doen… klopt dat? x]

heb al 3 x gewonnen van allemaal vage mensen maar ik hoef niets te doen ofzo?ze doen het zelf?

ik deed ook niks.
En trouwens, je wint de hele tijd dus volgens mij heb je zo veel exp? :grinning:

ben al in level 3 ofoz maar begrijp er niets van???uitleg
(A)

wat is exp?

Pas op!
Ik klikte op de link en mijn anti-virusscanner gaf meteen een melding dat er een virus op die site is ontdekt!

Niet klikken dus :wink:

Welke virus scanner dan, ik heb avg antivir een van de beste en die zegt geen virussen gevonden o.o,

Als je wint krijg je exp punten en als je zoveel aantal exp punten hebt dan ga je lvl up en krijg je wapens en skills :grinning: zoalos bij hondje enzo ^^

oww oke ik ben nu inlevel 3 en heb een mes…moet nu ruste ofzomag morgen pas weer vechte…!

en jij?

Ik heb Avira AntiVir … bij mij gaf ie het meteen aan.

Ik heb mes en knuppel moet ook rusten :frowning_face: vriend van me heeft een hondje <3

Btw heb ook nod32 virus scanner geprobeerd niks geen virus o.o

welk level zit jij dan jij zit al vet hoog denk?

Lvl 5, maar ik heb maar 2 puntjes in strenght daarom verslaat iedereen mij :frowning_face:

ik heb ook een hele goede virusscanner, en hij geeft NIKS aan van virussen…

Dat was nuttig.