my boyfriend and I

Ik heb nu al sinds eind november een vriendje. Heel leuk enzo wand hij is mijn eerste maar tog zit ik met iets, jarenlang spraken we elke seconden van de dag met elkaar tot na de kerstvakantie. Hij sprak in een keer niet meer met me naja heel zelden 2 x op en dag en het moest van mijn kant komen. Hij deed ook heel kort af.
Ik vroeg aan hem waarom hij zo weinig met me sprak enzo (je hoeft van mij niet constant met me te praten maar ik vond het wel fijn als je even iets van je laat horen) in de eerste week zei hij tegen mij dat hij het druk had met werk, thuis en school( maar zo was het tog ook voor de kerstvakantie, ik kom volgens mij echt als een stalker over. Maar dat ben ik echt niet hoor)

Als ik hem later een berichtje stuurde dan reageerde hij niet terwijl ik wel zag dat hij het gelezen had. Een week later vroeg ik het weer aan hem en toen zei hij dat hij in een dipje zat. En een week later sprak hij helemaal niet meer met me.

Nu spreek ik hem al weken niet meer met hem en zie wel dat hij elke seconde van de dag online is. Ik ben nu bang dat hij een ander leuker vind dan mij. En ik wil het initiatief niet nemen om met hem te praten terwijl ik nog steeds elke seconde van de dag aan hem denk. Op Valentijnsdag heeft hij mij niet eens een berichtje gestuurd. Elk whatsapp’je dat ik ontvang hoop ik elke keer weer dat hij het is maar steeds moet ik mezelf teleurstellen.
Sorry als ik zo wanhopig over kom

Ik zou echt zeggen dat je het niet leuk vindt!
Zeker van Valentijn…maar wanneer heb je hem voor het laatste gezien?

12 januari

Pfff wat een gedrag zeg. Ik zou eens naar zijn huis gaan en een stevig gesprek voeren. Als hij niet verandert, dumpen.

Volgens mij is het gewoon een ontzettend botte en lullige manier om je te dumpen.

Maar hij woont ook hier niet om de hoek. Hij woont in een andere provincie

bel m op, zeg wat je denkt en als hij niet z’n best wil doen om jou te houden zou ik het gwn uitmaken want je wilt ook geen vriendje die niet eens met je praat, dan is die al die tijd en moeite en stress niet waard lijkt me zo

miss is het voor hem al uit?

inderdaad gewoon opbellen ofzo… echt heel lullig dit! succes meid!

wauw wat ontzettend lullig dit, ik zou hem opbellen, en misschien nog wel anoniem want anders drukt hij je toch misschien wel weg. als hij dit ook doet, als je het toch met je eigen nummer doet, weet je waar je aan toe bent, en zou ik niet eens verder met hem willen! mijn vriend woont ook in een andere provincie, een keer chagarijnig en niet willen praten? oke. maar ik spreek hem sws elke dag…

het komt zo over dat hij er geen zin meer in heeft iig, je zal echt met hem moeten praten…

Thanks. Ik ga hem een whatsapp’je sturen met dat t uit is. Ik denk dat ik het niet door de telefoon durf te zeggen

Je ziet hem amper omdat?
Je klinkt een beetje stalkerig. Bovendien is het onzin wat je nu zegt ‘hij zit in een dipje en spreekt me daarom niet zo veel, VOLGENS MIJ HEEFT HIJ EEN ANDER’. Beetje logisch nadenken. Ga es langs en begin een gesprek, laat hem zijn verhaal vertellen en steun hem met zijn dipje. Ga hem niet stalken en achter alles iets zoeken, dat is hartstikke irritant.

Ik vind het wel vreemd dat jullie amper spreken, dat is geen relatie te noemen.

Ik snap niet dat je het zo lang heb laten wachten. Dat is al zeker een maand dat je hem niet heb gesproken. Ik zal even goed met hem praten, wat dit klopt niet …
Sterkte :hugs:

Dit denk ik ook, helaas. Ik denk niet dat hij nog een relatie met je wil als hij bewust al het contact afhoudt (en zelfs op Valentijnsdag! niks laat horen)

Ik heb hem net een berichtje gestuurd naar hem en het bleek dat hij depressief was en dat hij vorige week een zelfmoord poging heeft gedaan en dat hij dacht dat ik boos op hem was.

Sodeju! Meer dan een maand niet van zich laten horen? Maakt niet uit hoe depressief je bent, als je om de ander geeft laat je die niet zomaar in het donker zitten. Die jongen is gewoon fout. :confounded:

Ik heb meer het gevoel dat hij jou liever niet meer als vriendin heeft. Als hij echt om je gaf, had hij je toch iets laten weten? Als jij zelf niks had laten horen en niks gevraagd had dan wist je nu waarschijnlijk nog steeds helemaal niets.

Als hij een zelfmoordpoging heeft gedaan zit het wel wat dieper dan dat…

Moet ik het nu gaan uitmaken of niet?