Ik heb nu al sinds eind november een vriendje. Heel leuk enzo wand hij is mijn eerste maar tog zit ik met iets, jarenlang spraken we elke seconden van de dag met elkaar tot na de kerstvakantie. Hij sprak in een keer niet meer met me naja heel zelden 2 x op en dag en het moest van mijn kant komen. Hij deed ook heel kort af.
Ik vroeg aan hem waarom hij zo weinig met me sprak enzo (je hoeft van mij niet constant met me te praten maar ik vond het wel fijn als je even iets van je laat horen) in de eerste week zei hij tegen mij dat hij het druk had met werk, thuis en school( maar zo was het tog ook voor de kerstvakantie, ik kom volgens mij echt als een stalker over. Maar dat ben ik echt niet hoor)
Als ik hem later een berichtje stuurde dan reageerde hij niet terwijl ik wel zag dat hij het gelezen had. Een week later vroeg ik het weer aan hem en toen zei hij dat hij in een dipje zat. En een week later sprak hij helemaal niet meer met me.
Nu spreek ik hem al weken niet meer met hem en zie wel dat hij elke seconde van de dag online is. Ik ben nu bang dat hij een ander leuker vind dan mij. En ik wil het initiatief niet nemen om met hem te praten terwijl ik nog steeds elke seconde van de dag aan hem denk. Op Valentijnsdag heeft hij mij niet eens een berichtje gestuurd. Elk whatsapp’je dat ik ontvang hoop ik elke keer weer dat hij het is maar steeds moet ik mezelf teleurstellen.
Sorry als ik zo wanhopig over kom