My best freind

Ik heb nu onderhand al 8 maanden een vriend(niemand incl. ik zelf snap niet dat ik het vol hou, maar dat doet er nu niet toe)
Mijn vriend(noem ik even K) is best jaloers op mn beste vriend(noem ik even M), en mn ouders mogen M meer dan K.
Ik spreek M niet heel veel maar het is zo’n gevoel dat ik altijd op hem kan vertrouwen en dat hij er altijd zal zijn.
Nu was M hier gister avond, hij zat ergens mee had hij mij een week geleden verteld en dat ie graag nog eens wou afspreken, nu hebben we het er gister aaft niet meer over gehad en krijg ik vanacht een smsje;

Ik zeg de laatste tijd niet zoveel en at is omdat we straks allebei onze eigen kant opgaan ik naar londen & ik denk dat we elkaar neit echt meer gaan zien… en hoe dichter dit komt, voel ikdat ik eigenlijk zegmaar steeds meer jaloers word op K…

M gaat dus volgend jaar naar Londen voor een paar jaar en dan door naar Amerika en en is niet meer van plan om terug te komen.
Maar ik weeet nou niet wat ik van dit smsje moet denken… het is echt zo’n dubbel gevoel… en het punt is dat ik hem ook eigenlijk best leuk vind…

Ik moest het echt ff kwijt!

Oke freind.

Aangezien je zelf al zegt ik weet niet hoe ik het volhou met K?
Dumpeeeeeeeeeee.

zo bedoel ik het niet;p we zijn gewoon zo anders, veel meningsverschillen maar toch hou ik van hem

ik heb 't zelfde verhaal … alleen dan gaat die vriend niet verhuizen

kut hea?
maar het domme is ik weet dus niet precies wat M met dat smsje bedoelde><

dat hij jou ook meer dan leuk vindt, lijkt mij
alleen hij gaat sowieso naar londen denk ik
dus heb je er eigenlijk niks aan dat hij dit jou nu verteld

jaa hij bedoelt dat hij jaloers is op k, omdat hij dus eigenlijk in zijn schoenen zou willen staan!
en 't is inderdaad heeeeel erg kut

ja dat vermoeden had ik dus al…
ja hij gaat zeker, maar toch vind ik het op de een of andere manier wel fijn om te weten

en hij moet jou missen, K niet. dat zal ook wel een punt van jaloezie zijn :’)

maar je hebt er niks aan om met M iets te beginnen, hij gaat toch weg.

ja da kan best;p ik heb nu ook niet echt veel tijd voor M door K en school…

ja das waar… eerst zou het neit zo’n punt zijn want dan zou ik ook weg gaan maarja da gebeurt niet meer…

ja da kan best;p ik heb nu ook niet echt veel tijd voor M door K en school…

ja das waar… eerst zou het neit zo’n punt zijn want dan zou ik ook weg gaan maarja da gebeurt niet meer…

M. is niet van plan om terug te komen, dat gaat dus niets worden… Maar als je zulke gevoelens hebt voor (een) andere jongen(s), vraag ik me af wat je in die relatie doet? Als je niet 100% voor je vriend gaat, lijkt me dat dat ook niets gaat worden.
Succes!

ik ga wel 100% voor mn vriend maar ik denk da iedereen wel eens twijfelt… maarja verschillen maken de relatie levend