Muzieksmaak?

Eyyya, wat is jullie muzieksmaak? En zijn jullie fan van een band/artiest?
Ikzelf hou ontzettend van Rock, en vooral van My Chemical Romance.
Waar ik een hekel aan heb is van die wannebe fans, die denken
bijv helemaal MCR te kennen na 2 liedjes ¬¬. Ik durf mezelf pas
fan te noemen als ik al hun liedjes ken :flushed:, en ze dan nog
steeds leuk vind… Maarja, reacties graag :slightly_smiling_face:
Dnies <3

Agonoize, Angel Theory, Angelspit, Blutengel, Carbon 12, Carphax Files, C-Drone-Defect, Combichrist, Das Ich, Decoded Feedback, Devil Driver, Dir en Grey, Enya, Flesh Field, Front Line Assembly, Funker Vogt, Grendel, Hocico, In Strict Confidence, Juno Reaktor, Lacrimosa, Marilyn Manson, Mindless Self Indulgence, Mortiis, Neophyte, Nine Inch Nails, Noise Unit, Noisex, Panzer AG, Prodigy, Project Pitchfork, Spice Girls, Suicide Commando, Terminal Choice, Terrorfakt, Toy Box, Tumor, The Cruxshadows, Vnv Nation, Wednesday 13, XotoX, etc.

wat bands die ik leuk vind.
vooral electrobeuk XD

(’: 1e rang: Punk Ska Oi hxc
posthardcore emocore indie screamo metal acoustic
en meer waar ik op dit tijdstip niet op kan komen (’:
hahaha ik ben moeeeee.

Muzieksmaak vanalles alleen geen slechte pop en hersenloze boemboemboem :stuck_out_tongue:

Manu Chao, The White Stripes, Daft Punk, In This Moment, Omnia, Nelly Furtado, Lauryn Hill, Reel Big Fish, Frontline Assembly, M.I.A, Manic Street Preachers, Turisas en The Creatures :slightly_smiling_face:

Uhm… glamrock xD new rave, new wave, britpop, indie, electroclash, enz. :stuck_out_tongue:

Rock, hXc, post-hXc, metal, metalcore, J-music, electronica, triphop, industrial, down-tempo, emocore, screamo, rockabilly, psychobilly, punk, Old school hiphop, indie, pop, 8bit, drum ‘n’ bass.

En alles wat daar nog verder onder kan vallen.

Op dit moment luister ik veel Celldweller.

Horrorrock! Wendesday 13, Murderdolls, Alice Cooper, Iron Maiden maar ook Bat for Lashes Porcelain and the tramps, Wolfsheim(valt volledig buiten de boot) is ook leuk.Ik weet het zo 1,2,3 eigenlijk niet behalve dit dan^

Emo :slightly_smiling_face: Punkrock en… soms poprock :wink:

Voornamelijk indie, britpop & alternatieve (nu dus niet echt alternatief meer :stuck_out_tongue:) en classic rock
Bands als Radiohead, Athlete, Oasis, Thirteen Senses, Keane & U2

suffocate, penknifelovelife, sparkle of hope, ten seconds left…

ik hou van alternatief, indie, britpop, punk, ska, akoustische pop, power pop (bijv. the click five), soul, jazz, blues…
eigenlijk alles behalve hardcore en heavy metal en talentloze pop…
pop heb ik opzich niet tegen maar er moet wel enig muzikaal talent in verwerkt zitten…!

Whoesj, veel reacties xD. De meeste bands van jullie ken ik geeneens,
erg he? xD.

volgens windows media player :’)
pop, rock, alternative, punk, indie, emo, blues, indie-rock, punk-rock, indie-punk, genre, alternrock, rock/pop, industrial

zowat iedereen hier op girlscene hou van dat alternatie/punk/emo/rock/posthardcore:P
geen probleem ofzo hoor
maar ik hou het maar mooi bij
R&B/HIPHOP/RAP

Nederlandstalig, r&b/urban enzo. :slightly_smiling_face:

ik heb een brede muzieksmaak eigenlijk wel alles behalve jump en hardcore

tmeest hiphop,R&b,rock,emo

Ik vind heel veel soorten muziek leuk, beperk me niet tot 1 muzieksmaak ofzo…alleen 't enige wat ik écht niet luister is van die extreme gillende liedjes… zoals marilin manson ofzo (geen idee hoe je het schrijft :slightly_smiling_face:)

evanescene, within temptation, fall out boy, lost prophtes, avril lavigne, panic! at the disco, linkin park…dus een beetje de rock kant:P…maar ik vind enrique iglesias, marco borsato, ilse de lange enz…ook leuk:) dus het meeste rock…alleen andere stylen kunne ook heeel leuk zijn:) ik vind umbrella van rihanna ook heel leuk:P

rock,hardrock,emocore,screamo,alternative,indie-rock, rock & punk uit de jare '70,…

hiphop, soul, drum 'n bass, electro
Pete philly, eugene wilde, deepside, relax, the opposites, typhoon, opgezwolle, lenny kravitz, gregor salto, erick e, john legend etc.