Muziekleraar.

Hee.
Mijn docent muziek van ongeveer 60 jaar deed gisteren best wel vreemd…
Ik begin het verhaal hier maar,
We moeten een stukje muziek spelen, maar ik wist niet wat we moesten doen, ik was 1 van de 5 keer aanwezig en toen gingen we alleen een groepje maken waar je mee moest spelen. Hij was zelf ook een paar keer afwezig omdat hij naar het ziekenhuis moest trouwens.
Vraag ik aan die man: Ik snap het niet want ik ben ook een paar keer niet in de les geweest en u was ook een paar keer afwezig. FLIPT DIE MAN HELEMAAL!
Hij begon tegen me te schreeuwen dat het niet zijn schuld is enzo. Ik raakte daar best wel in shock door omdat het best wel heftig was en omdat ik niet echt lekker in mn vel zit. Ik was uit de klas gegaan en door de school gaan lopen.
Het meisje dat naast me zat zei dat lesuur daarna wat hij allemaal tegen de hele klas heeft gezegd;

Iemand uit mn klas: Waar is Lisa?
Muziekdocent: Die moest janken, ze was helemaal overstuur. Ze is uit de klas gerend en heen-gegaan. Ik weet niet wat ik met dát kind aan moet enzo.

Sorry, ik vind dit best erg. Ik weet niet hoe ik het tegen mn moeder moet vertellen, ik schaam me ervoor dat ik moest huilen in de klas.

-xxx-

naar teamleider gaan,
moet je echt doen, want dat kan niet!

altijd hetzelfde met muziek leraren? haha
tegen een vriendin zei een muziek leraar ooit: je bent een verwend kind, iphone hier iphone daar, je krijgt alles van je papa en mama, je hoeft dat hier niet te doen hoor,

dus gewoon naar teamleider gaan!
succes!

zoals hier boven ook al is gezegd gewoon naar de teamleider toegaan!
en ik zou het toch maar even tegen je moeder zeggen, er is niks om je voor te schamen hoor ik zou ook helemaal in shock zijn als een leraar zo tegen mij zou doen!

Dit is echt raar, vertel het tegen je ouders of tegen je teamleider!

gewoon lekker vertellen, daar word jij alleen maar mee geholpen. die man is veel te ver gegaan.

bedankt voor de reacties! x

Mijn Muziek leraar is hartstikke goor, Heeft het over mieren neuken we kijken filmpjes op youtube over ‘De vieze man’ en hij ruikt naar zweet. Dat is ook echt vreselijk! Sommige mensen zet ie gewoon voorschut waar ze bij zijn.

Gewoon zeggen tegen je moeder, mentor of teamleider.

Succes! xx