Muziekinstrument: wat speel jij?

Wat speel jij voor instrument? Vind je muziekinstrumenten duf of helemaal leuk? Ben je er trots op de je een muziekinstrument bespeeld? En wat vindt je van klassieke muziek?

Ik speel zelf hobo (soort klarinet, maar dan hoger & dunner & langer, haha). Ik vindt muziekinstrumenten duf & leuk… Ik ben er soms wel trots op dat ik hobo speel & klassieke muziek is, om te spelen, heel erg mooi (a)!

gitaar (L)

I [L] klassieke muziek.
Verder heb ik op blokfluit gezeten,
en ik heb een neus voor muziekinstrumenten.
Ik kan mezelf alles leren zegmaar :stuck_out_tongue:
Klinkt kappa maar is wel zo.
Mn vriendin had net een piano
ze liet me een liedje horen en vroeg of ik ff wou
ik ging erachter zitten en speelde het zo na.
En ik heb mezelf geleerd gitaar te spelen in 1 week
En toen kon ik meteen titanic spelen en can you feel the love tonight.
Dus ja heb aardige neus ervoor:P and i love it vind het totaal niet duf ofzo…!!

Ik hou van muziekinstrumenten, helemaal niet duf!

Ik speel zelf piano, en heb ook blokfluit en omg, accordeon gespeeld, naja piano is veel en veel leuker!

En klassieke muziek vind ik over het algemeen heel erg mooi juist.

Ikzelf speel Piano/Gitaar/Bas/Drum

Ik vind klassieke muziek alleen mooi om te spelen op piano
voor de rest is het niet echt mn styl :]

ik speel klarinet ik houd niet heel erg van klasieke muziek alleen als je er soms echt naaar luistert kan het wel mooi zijn

Ik speel gitaar (zowel acoustisch als elektrisch). Ik speel een beetje van alle genres, maar vooral rock, punk, indie e.d. Soms verzin in zelf een melodietje en zing er wat bij. Mijn vriendje speelt ook gitaar en piano en na een hoop geknutsel hebben we nu samen een liedje <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[edit] Klassiek kán heel mooi zijn, maar ik word er nerveus van. :stuck_out_tongue:

Hee! Nog iemand die hobo speelt :slightly_smiling_face: .
K vind het heel leuk om te doen zit ook in n orkest enzo. Maar om naar klassieke muziek te luisteren, nee :stuck_out_tongue:

Ik speel piano en hoorn (L) :slightly_smiling_face:

Ik speel gitaar [H]
Heb 6 jaar akoestische gespeeld en ben nou net begonnen met elektrische, and I love it. Helemaal niet suf ofzo.
Ik vind klassieke muziek niet zo leuk, alleen soms is het wel mooi ofzo. Maar niet leuk.

Ik speel viool.
Ik vind het muziekinstrumenten niet duf hoor, juist wel leuk! Ik vind klassieke muziek wel mooi (lang niet alles), maar ik luister het eigenlijk nooit, ik speel het alleen maar zelf. :wink: Meestal gaat iedereen al gillen bij het woord Mozart: Oeehh, klassieke muziek! Dat vind ik wel grappig, de helft heeft amper naar klassieke muziek geluisterd. :stuck_out_tongue:
Maar ik vind het soms wel rustgevend om te horen. :stuck_out_tongue: Haha, lekker filosofisch!

Ik heb 5 jaar gitaar gespeeld, nu 2 jaar gestopt. Maar net vandaag met muziek les weer gespeeld, echt leuk :grinning:!

Piano, Gitaar, Bas

O ja ik zoek nog heel lang een site met Bladmuziek … iemand nog sites ofzo (liefst gratis)
Note Me!

Ik heb dwarsfluit gespeelt en ik ga nu beginnen met gitaarles. M’n les begint binnenkort maar ik ben al met tabs aan de gang geweest en ik vond 't echt GEWELDIG<3

ik hou heeeel erg van muziek, ben er heel veel mee bezig :smiling_face_with_three_hearts:

zit nu ongeveer 6 jaar op vioolles (nu aan de zevende begonnen)
maar kan ook piano spelen, al heb ik helemaal nooit les gehad. Wij hebben namelijk een piano thuis en ik vroeg ooit aan mijn zus hoe je bepaalde noten op de ‘andere’ sleutel moest doen en toen kon ik het voor de rest zelf uitzoeken. Nu speel ik stukken o.a. uit Amélie bijvoorbeeld (uit mijn hoofd , yeeah :sunglasses: )
verder speel ik ook wel eens gitaar, akkoorden dan.
en een heel klein beetje basgitaar :stuck_out_tongue:

Maar vooral; zingen! Dat is echt mijn passie :smiling_face_with_three_hearts:

Ik speel sinds mn 10e gitaar (ongeveer 11 jaartjes alweer:o) waarvan ik 7 jaar heb les gehad.
Vind klassieke muziek wel oke, maar gecombineerd met rock vind ik het mooier :wink:
Vooral als bands samen gaan met symphonische orkesten vind ik t kicken! :grinning: Love it
Ooit van Nightwish gehoord? Dat is een gave band, de frontvrouw heeft een opera stem en de overige bandleden spelen symphonische rock/ gothic whatever je het wilt noemen, deze vrouw (tarja) zit niet meer bij de band maar de muziek bestaat er nog wel om :wink: laat me ffe weten (via forum of note) wat je van deze band vind :grinning: Kuz

Ik speel harp, meer dan 10 jaar zo onderhand. Ik begon dus op mijn 6e. Voornamelijk klassieke muziek, maar ook wel eens popliedjes en keltische liedjes, en soms andere genres. Verder pingel ik een beetje piano, maar daar heb ik het geduld vaak niet voor :relieved:

Ik speel graag klassieke muziek, het is alleen soms vrij moeilijk. Händel vind ik moeilijk om te spelen, maar des te beter ben ik met Bach xD
Eerder vond ik het ook nooit leuk om naar klassieke muziek te luisteren, maar op een gegeven moment kreeg ik er wel oor voor. Als je je goed concentreert, je ogen dicht doet en luistert naar elk individueel instrument, of op de muziek zelf, dan is het vaak erg mooi.

Sites met populaire muziek voor piano (en vocaal):

http://fsm3000.thatsjustme.net/sheets.php

Ik speel saxofoon :slightly_smiling_face: 7 jaar :wink:

ik speelde ooit gitaar :stuck_out_tongue: