Ik vroeg me af of er iemand van jullie een muziek-instrument bespeelt of graag zou willen bespelen
Ik zou dolgraag gitaar willen kunnen spelen
Moet SUPER zijn om dat te kunnen
Ik vroeg me af of er iemand van jullie een muziek-instrument bespeelt of graag zou willen bespelen
Ik zou dolgraag gitaar willen kunnen spelen
Moet SUPER zijn om dat te kunnen
Ik kan ook niks bespelen en het lijkt mij ook great om gitaar te kunnen spelen.
ik heb 5 jaar dwarsfluit gespeeld xD [ jaaa. toen was ik jonger en vond ik dat leuk ]
ik kan piano spelen, nooit les in gehad maar gewoon op school noten geleerd en we hebben thuis een piano dus…
blokfluit kan/kon ik ook; dat was verplicht voordat ik dwarsfluit ging doen.
en nu zit ik op gitaarles.
EN DAT IS ECHT GEWELDIG =D moet je zeker ook gaan doen, als je dat al vanplan was
achjaa., ik hou gewoon van muziek maken, maar ik heb dus HELEMAAAAAL niks met sporten. xd
Nou gitaaar kan ik wel akkoorden en simpele tokkeldingetjes, maar ik heb geen les ofzo
en piano, nou als ik de muziek zie en een beetje oefen enzo en kijk welke noten kan ik het ook wel.
En blokfluit hihi dat heb ik vroeger ook gespeeld
Ik zit op gitaarles &HET IS ECHT SUPER=)
^^wel enkele weken geleden waren we in de stad en we liepen langs ne muziekwinkel
en er stond zo’n elektrische gitaar , ooh <3 en die was goedkoop ! of is 200 ¤ duur voor zoiets ( ken er niet zoveel van qua prijs )
ik zei zo ‘al lachend’ tegen mijn ouders : ''kijk dat zou ik willen kunnen, gitaar spelen.
m’n pa zei : ''wel als je da echt zou willen, zou je dat mogen doen
Ja! Ik speel Saxofoon, en ik vind het geweeeeeeeeeuldig, ik speel al sinds mijn negende en sinds mijn zevende ben ik al bezig met muziek =]. Ik heb ook al wat concerten er op zitten met onder andere een concert voor 1500 man, een concert met Jan Vayne en met Cor Bakker =D
Och heden dat was echt leuk, maar muziek kan ik je heel erg aanraden, oh trouwens, die concerten doe ik met een Harmonieorkest, dus niet als solo-artiest, maar het was wel leuk =D
Wat is er zo erg aan dwarsfluit spelen? =O
Ik wil viool leren spelen klassiek en elextrisch , ik vind het echt ge-wel-dig =]
Ik speel 5 jaar piano, het oefenen suckt, maar het is wel super als je zo mooie liedjes kan spelen of zo gekende liedjes kan spelen (speel nu Beautiful vn christina aguilera
) zelf zou ik het super vinden om dwarsfluit te spelen mja ik heb al genoeg aan piano
-
Ik heb 4 jaar op klarinetles gezeten, en speel nu alleen nog in een orkest (klinkt bestwel saai, maar het is altijd super gezellig). Maar ik speel in totaal al 5,5 jaar klarinet.
ik zou zoooo graag gitaar willen spelen!!
Ik speel gitaar, ik heb dit weekend net een nieuwe gitaar gekocht =’).
En ik vind het super leuk .
Ik = JALOERS =D
kdoe gitaar & sax
mr kga n piano binnekort kopen ^^
en dan wil k ook nog viool & drum leren =D
Ik heb 2 jaar op gitaarles gezeten, maar na een tijdje vond ik het niet meer leuk. Ik vond ‘gitaarmuziek’ ook niet meer zo leuk.:3
Maar ik zou nu eigenlijk wel graag pianoles willen ofzo, het lijkt me fijn om goed piano te kunnen spelen.
Ik heb net een gitaar via internet (laten) bestellen,
dus als die binnenkomt begin ik
Da’s absoluut niet duur, maar voor een beginner is het een redelijke prijs, beter dan voor 150euro zo’n slecht setje met gitaar, versterker en alles erop en eraan, kan je beter die van 200 kopen. Maar die van mijn broertje waren rond de 600 euro en da’s niet eens heel erg duur. Mijn laatste basgitaar was zo’n 1200 euro, en dan heb je wel een echt goede.
OT: ja ik speel dus basgitaar, zo’n 3,5 jaar nu en ik ben verliefd op mijn beide bassen
ik speel piano en probeer ook trompet, maar of je dat wil horen ahum. Ik wil ook graag goed gitaar en 10000 andere instrumenten willen spelen.