Muziek

Ik moet voor school zingen en je mag zelf kiezen wat je zingt. Nu wil ik graag een makkelijk maar mooi liedje het liefst langzaam of in ieder geval niet something like bad boys weet je wel?! Dus meer like unfaithful van Rihanna ofzo…
Weet iemand een mooi en langzaam en makkelijk liedje? xx

Ik weet niet wat voor jou langzaam en mooi genoeg is…
Kun je niet zelf wat uitzoeken?

Ja, ik heb al heel veel geprobeert maar overal zit wel iets moeilijks in… Dus alle muziek is welkom bedenk of jij het moeilijk vind…

Je moet een lied zingen dat bij je stem past.

Kun je hoog zingen/zing je laag?

Uhm ja je kunt natuurlijk altijd Hallelujah zingen, maar dat is wel een beetje afgezaagd. Je kunt ook iets van Katie Melua ofzo doen, My aphrodisiac (of nouja, hoe oud ben je?:’) of The closest thing to crazy o.i.d.
Never alone van Jim Brickman vind ik altijd heel mooi, maar dat ligt aan je stem of die moeilijk is of niet. Geldt ook voor Sophia van Nerina Pallot, maar die is sowieso lastig denk ik. En geldt ook voor Ave Maria van Beyoncé. En voor Cry me out van Pixie Lott.
Uhm uhm uhm ja je kunt natuurlijk ook een Disney liedje zingen, Colours of the wind of die van The little mermaid. Of iets van Krezip? Of van KT Tunstall, daar kun je ook even naar luisteren.
Mag je ook met z’n 2en zingen? Dan kun je 9 crimes doen van Damien Rice, maar dat is niet echt een standaard liedje zeg maar.
Je kunt ook altijd A thousand miles doen, of White houses of Home van Vanessa Carlton. Of Almost Lover van A Fine Frenzy. Of Fragile van Delta Goodrem, of Who am I to say van Hope.

Nouja, beetje een onoverzichtelijke reactie, sorry :’). Ik weet niet echt wat jij als makkelijk beschouwt. Maargoed, hopelijk heb je er wat aan :].

Dht-Someone
dat is wel een leuk nummer, die deed ik ook met 2 meisjes voor muziek.
we kregen een 8 ofzo :’)

Lost - Anouk.
maar dan moet je wel echt goed die uithalen kunnen, want anders is dit niets.

do - we’re in heaven/heaven weet ik veel hoe dat nummer precies heet XD